07 באוקטובר, 2009

שִיק עם כיסוי

שמיכות רקומות מבית ETTEL BETTEL מאיימות לדחוק הצידה את כל האוניברסיטאות לפעוטות שלכם, ולכהן כמתנה המלטפת והשיקית ביותר שאפשר להעניק

תראו איזה גורל אנושי אכזר: אנחנו בקושי נושמים את נשימתנו הראשונה על פני האדמה, וכבר מוצפים בעשרות אוניברסיטאות שנועדו להוכיח להורינו שנולדנו, בעצם, גאונים. ברוח הימים האחרונים אפשר לומר שאם אתה נמנה עם המועמדים לזכייה בפרס נובל, סביר להניח שהבוידעם שלך מלא בעשרות שמיכות פעילות ומתקני "אוניברסיטה" שנרכשו עבורך עם לידתך, והוכיחו את עצמם.

ואנחנו אומרים: מספיק. די. בואו נשאיר את האוניברסיטה לאוניברסיטה, וניזכר עד כמה יכולה הכניסה הראשונה לעולמנו האגרסיבי להיות מבהילה ומאיימת. וכך, במקום לרכוש מתנות-הולדת שנועדו לפתח את כישוריו האינטלקטואליים והקוגניטיביים של עולל חסר ישע ושיניים, הבה נעטוף אותו באהבה, בעזרת שמיכה רקומה ומלטפת כמו פעם. השמיכות הרקומות לתינוקות מבית ettel bettel (כך קוראים ביידיש למשחק "סבתא סורגת") עשויות מ-100% כותנה נעימה ומתאימות בעיקר לעונות המעבר אבל גם לחורף ("אצלנו חורף זה כמו קיץ באירופה"). צידן העליון עשוי בדי פיקה בגוונים רגועים, הצד התחתון – טריקו רך, והן מקושטות ברקמה בדואית, עבודת יד של נשות הנגב –  כחלק מפרויקט העצמת נשים של הג'וינט העולמי. הן גם יפות, גם מלטפות וגם מקדמות בברכה ובאהבה את מי שבא לעולם, וזה – יסלחו לנו הציניקנים – ממש עולם ומלואו.

שמיכת "זיכרונות רקומים" – 149 ש"ח (כל השמיכות מגיעות בגודל 70*100 ס"מ, במהדורות מוגבלות של צבעים ודוגמאות רקמה)
להשיג בחנויות "דיאדה" ובחנות SUGAR (בעלי מלאכה 12, תל אביב)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה