05 במרץ, 2012

שאל נא עלייךָ

השאלים היפים של is הם בדיוק מה שאנחנו צריכים בתיק בשלוף - בימי הקרה המפתיעים

ונפצח בסיפור אמיתי: באחד מימי הסופה האחרונים, בעודנו מחכים למונית, נפתחו ארובות השמיים בדיוק מעל הנקודה חסרת המחסה בה עמדנו, וצחקו על הפריזורה המעומלנת שתיכננו להפגיז במשרד. בעודנו שוקלים לבקש טרמפ לצד השני מהאדם הבא שיעבור ליד עם מטריה, חצתה את הכביש גברת אלגנטית מהסרטים שהכינה מולנו תוך שניות כיסוי ראש עדין מהשַאל שלה, ונראתה כאילו נלקחה היישר מהמשלחת האיראנית לאוסקר – במובן הכי נוצץ של המילה. על המקום הצטערנו שאין לנו כזה בשלוֹף מהתיק, והחלטנו לבקש מנהג המונית לעצור לנו ב-is, חנות האופנה של אילנית שמיע – שם ראינו לאחרונה שאלים ייחודיים ומפתים ביותר.

אילנית, מעצבת וותיקה (לשעבר בעלת הטור "איך אנחנו מתלבשים" במוסף 'הארץ'), הדואגת למלא את החנות שלה במרכז בעלי המלאכה בתל אביב במיני טובין בעיצובה ובעיצוב חברים מתארחים – דאגה לאסוף במהלך השנים פיסות בד יפהפיות, שרק חיכו לקבל במה. לכבוד החורף המושקע שנחת כאן (ריספקט רוּפּ!), החליטה להפיח רוח חדשה באוסף הפרטי והרכּיבה מהם סדרת צעיפים יפים, כל אחד מהם משולב משני בדים וחומרים שונים (משי וכותנה, שיפון וסריג כותנה, וכך הלאה) בחיבור אה-סימטרי ייחודי בעבודת יד. כך נולדה לה סדרת שאלים קטנה במהדורה מוגבלת ביותר (אחד מכל אחד) ובעלי צורה לא אחידה שנראית אחרת בכל לבישה: תוכלו לכרוך אותם סביב הצוואר או להניח על הכתפיים – ולתת להם לגנוב מהג'קט את כל ההצגה.

למי שלא ירש מסבתו ארון שאלים מפואר (או למד את המילה שאל ממש עתה) נסביר רק כי אין מדובר בצעיף בעל 702 קשירות מסובכות, אלא פּיס שמזמין אתכם פשוט לעטוף את כל האזורים החשופים ולצאת מהבית עם מבט אלגנטי שאומר "אנחנו מאחרים ליומית במשכן לאמנויות הבמה". כמו שסבתא שלנו היתה אומרת: "ללא כיסוי – יש רק בצ'קים!". צודקת. 

שאלים משולבים במהדורה מוגבלת – 180 ש"ח (מחיר סוף עונה, במקום 265 ש"ח)
להשיג בבוטיק is, מרכז בעלי מלאכה 12, תל אביב, שעות פתיחה: ראשון-חמישי 11:00-19:00, שישי 11:00-15:00, טל':   054-4748112 (אילנית). לפרטים נוספים –היכנסו לעמוד הפייסבוק או למיני-אתר של is.

[PSGallery=arythmpdmo]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה