03 בינואר, 2013

שאסי, שובי הביתה

בשביל רונן ווסרמן, אמן מחזור רכב, כל מאזדה חבוטה יכולה להפוך לשולחן צד יוקרתי. הכירו את איש הפח

תגידו רגע, התחממות גלובלית – זה עוד קורה? אנחנו בכל מקרה ממשיכים להפריד נייר, למחזר את אותו טרנינג (כבר 17 ימים ללא כביסה!) ולא להחליף נורה במסדרון – עד שיודיעו אחרת. אבל יש כאלה יותר רציניים מאיתנו. הנה קחו למשל את רונן מבית נחמיה (ליד שוהם), שיוצר במו ידיו ריהוט יוקרתי, המוצג בתערוכות ונמכר בכל העולם, שעשוי כולו מ- תיפלו מזה – חלקי מכוניות ואופנועים ישנים. זה דרייב אמיתי.

הכל התחיל כשרונן "איש פח" וסרמן מצא לפני שנתיים דלת ב.מ.וו עתיקה שקראה לו ליצור ממנה תיבת נדוניה. מאז, ואחרי שנטש את עבודתו כמהנדס, הוא נוסע מדי שבוע למשחטות רכב (ששומרות לו "אוצרות" בצד) ומלקט שם את חומרי הגלם ליצירות שלו: שלדות, מנועים, חלונות, מושבים, אגזוזים, מכסים או מרצדס שלמה – ומפיח בהם חיים שניים. בעבודת יד מסורתית ומיומנות של אומן, עוברים בסטודיו על כל חלק הוא ואביו (שמגיע מתחום אדריכלות בניין). יחד הם מטפלים בשריטות (או דווקא משאירים בשביל האופי), מלטשים, מרתכים, צובעים בצבעי רכב ולכה איכותית והופכים אותם לשידות לילה, גופי תאורה, שולחנות קפה, ספות, מזנונים, ואפילו ליצירות אמנות לאספנים (כמו חזית לנד-רובר ישנה שפנסיה נדלקים). כל רהיט שנולד ייחודי במינו, מעוצב ברמת גימור גבוהה ומקבל טאץ' של הומור מוסכים. רונן מספר שהוא הכי נהנה להכין ולהיענות להזמנות אישיות, כך שמי שחולה על דגם וצבע ספציפי מוזמן לבקש (יש מצב למדף אאודי, יד שניה מנינט?), או פשוט להיכנס לחנות ולראות איך סוזוקי סוויפט חבוטה הפכה לשולחן כניסה מקורי.

אם יש לכם בחבר'ה חולה גלגלים שכבר מנוי ל"אוטו", או אם הילד מתחנן לאופנוע – הנה ההזדמנות שלכם להפגיז במתנה. ולא לשכוח לכתוב בברכה "איציק, שתהיה יומולדת פח. פחחחח…"

ריהוט מחלקי רכב ואופנועים – החל מ-2,800 ש"ח (למנורת תקרה. כל פריט ייחודי במינו)
להשיג בחנות של "סטודיו אישפח". לפרטים נוספים – טל': 052-8858185, www.ronentinman.com, או עמוד הפייסבוק.

 

וולבו יד שניה מאמן. כיור מטבח בעיצוב רונן וסרמן



טרנטה, אבל לפניך. שולחן-סיטרואן-צד




איך שגלגל מסתובב לו. מנורה מגלגלי רכב




 

 

 

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה