19 בינואר, 2012

שבט ארוכות הצוואר

ענקי הצמר השבטיים והמרהיבים של Goldfish מחממים את העורף ואת גזרת הסטייל באופן כללי

בשבוע האחרון, כל לילה אותו סיפור: אנחנו מתפיחים את הכרית, מכינים לנו גבעה יפה מנוצות ומנסים להירדם. מיד בבוקר, ברגע שנפקחות העיניים אנחנו קולטים שכל הנוצות עשו נגדנו יד אחת והתגודדו להן באוהל מחאה בקצה של הכרית, משאירות אותנו בצד השני עם ציפה ריקה מתוכן וצוואר תפוס. לאבלי. כל מה שאנחנו צריכים כרגע, ועד שיודיעו בתחזית על התחממות בעורף – זה צעיף גדול שיעטוף אותנו באהבה מהבוקר ועד הערב.

מבדיקה ראשונה שערכנו, נראה כי ענקי הצמר המרשימים של Goldfish, שהם הכלאה בין צעיף לשרשרת שבטית יפהפייה, ועשויים בעבודת יד כחול-לבן מעשרות שכבות צבעוניות של צמר מרינו – מתאימים לנו בול. "גולדפיש" הוקמה ממש לפני חודש וקצת, על ידי שירה פז ושרון גולדמן, חברות ובוגרות לימודי עיצוב תעשייתי ב"שנקר", שהחליטו לקחת את החומר הנעים והרך וליצור ממנו צעיף שלא יסבך את העונדת עם מיליון סוגי קשירות וכפיתות-צופים. אחרי בדיקות וניסויים, עלו השתיים על פטנט מדהים ועיצבו סוגר-מגנט מצופה זהב אשר לוכד בתוכו את חוטי הצמר ומארגן אותן בשניה לשרשרת מרהיבה בקדמת החזה, או דווקא כשאל נעים ומחמם על הכתפיים והצוואר, כשהמגנט נוצץ בחזית כתכשיט. את חוטי הצמר הרכים והנקיים הן מעבירות לצביעה ידנית מדוייקת לפי סקאלת צבעים שנקבעת מראש, ובכל פעם מקבלות חזרה מצובע הצמר איתו הן עובדות הפתעה: עוביי החוטים השונים "תופסים" את הצבעים בגוונים אחרים זה מזה, ובכך משווים לכל פריט מראה ייחודי לו, One of a Kind. בינתיים התווספו לקולקציה כבר 25 צבעים שונים, וחלקם אף משולבים בינהם, כך שתוכלו לבחור כחול עם נגיעות צהובות, חום עם לבן, סגול עם אפור ועוד.

מדדנו אחד בגווני ורוד-פוקסיה מהפנטים (בתמונה למעלה), התלבטנו בינו לבין כחול עמוק וחורפי, והרגשנו מיד כמו בת אבודה משבט ארוכות הצוואר. תוך שניה וחצי התחממנו, סובבנו ראשים ואף הצלחנו להפוך לשיחת היום במספרה (זה עוד נחשב?). אין מה לומר, רעיון ענק.

ענקי צמר עם סוגר בציפוי זהב – 290 ש"ח (כל פריט הינו One of a Kind)
להשיג בחנות של Goldfish, או בטל': 054-4445401 (שירה), 052-5682631 (שרון), [email protected], לפרטים ותמונות נוספות –  היכנסו לעמוד הפייסבוק.


נראה אתכם בוחרים רק אחד. ענקי הצמר של Goldfish

 

חם, מתחמם, לוהט. ענקי הצמר של "גולדפיש"

 

 

שילובי צבעים מרהיבים בעבודת יד. Goldfish

 

[PSGallery=9ssoajblow]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה