09 במאי, 2022

שביל החלב

פרלינים במראה כדורי לכת, ענני מרשמלו שמיימיים, טבלאות שוקולד לווייניות וכדורי מפץ גדול מוזהבים. קרן טל מכינה ממתקים ועינוגי שוקולד שלא מהעולם הזה

ביס מהקוסמוס. הפרלינים של קרן טל, COCO (צילום: דניאל לילה)

 

יש לנו חברה שאין טעם לשלוח לה בימי הולדת זר פרחים / זר בלונים / זר גיפטקארדס. למה יש טעם? לשוקולד. דברו אליה בבונבוניירות מכל סוג וצבע – והיא אסירת תודה לנצח. כך שבכל שנה אנחנו שוברים את הראש לא על מה, אלא על מאיפה. הפעם, רגע לפני שכבר הלכנו על 'מרסי' מהסופר וזהו – נתקלנו בכוכבת חדשה בגלקסיית השוקולטיירים המקומית: הכירו את קרן טל. מאמי, שמור גבוה במועדפים שלך.

בגלגולה הקודם, למדה קרן עיצוב פנים בעיר המסוגננת בעולם – מילאנו. לאחר 7 שנים, שבה ארצה ועבדה כמעצבת פנים במשך עשור וחצי, עד שיום אחד שינה את כל התמונה: צילום של חצאי כדורים צבעוניים שמצאה ברשת – הרטיט את ליבה ולא עזב את ראשה. לאחר שגילתה כי מדובר למעשה ביצירות שוקולד – החליטה קרן שהיא חייבת ללמוד איך עושים את זה, נרשמה לקורסים והחלה להתנסות ביצירת פרלינים וטכניקות צביעת שוקולד ייחודיות. הודות לידע שצברה בתורות היופי והעיצוב (שנתן בסיס להכל), יחד עם חושי אסתטיקה משוכללים שפיתחה, ובתור אחת שיודעת שקודם כל מנשנשים עם העיניים – העניקה דגש מיוחד למראה ויצרה חצאי כדורי שוקולד גדולים, מבריקים, בלוק חללי יפהפה ומקורי, ובטעמים שהיא אוהבת. אחרי שגם חבריה טעמו, נדהמו ושינסו אותה לפרוץ החוצה – החל המפץ הגדול.

כך פתחה לפני 6 שנים בהוד השרון את מותג וסטודיו COCO (אם על שום הקקאו, ואם משום שהאותיות מרפררות לצורת פרליני הדגל שיצרה), שם היא מעצבת עינוגי שוקולד וממתקים בעבודת יד דקדקנית ומוקפדת, מהטימפרור ועד האריזה – ומוציאה לאור פרלינים וגודיז שיישגרו אתכם לחלל, תרתי משמע: במערכת השמש המתוקה שלה תוכלו לבחור בין סדרת 'Lost in Space' המציעה פרלינים במראה כדורי לכת בצבעים עזים ובטעמי חורף (קרמל מלוח, קמפרי עדין ושבבי קוקוס, קפה ועוד); או על ערכת 'Star Dust' שעוצבה בגווני פסטל-גלידה בהירים ובה שורת טעמים קיציים יותר (כמו קרמל רובי, אפרול עם קוקוס אננס ופיסטוק). אחרי שתחזרו לאטמוספירה – נסו לנחות על ענני המרשמלו שלה, קוביות שמיימיות תפוחות ונמסות בנגיסה, בטעמי וניל ושערות סוכר (שמקבלות לעיתים טוויסט וגרסה כהה בטעמי שוקולד ואבקת קקאו-מוזהבת). לא תרצו שייגמר.

יש גם טבלאות שוקולד מושקעות ומפוסלות בטקסטורת מעוינים במראה לווייני, מקושטות לפי הטעם (פירות יער ויוגורט, קפה מריר ועוד) ונארזות בעטיפה אלגנטית. יש אגוזי לוז שקרן קולה, מקרמלת בהליך מורכב ועמלני, ואז מצפה בשוקולד חלב או לבן עם פטל חמוץ-מתוק, שמתפצפץ על הלשון כמו גשם מטאורים. אבל אם תמיד חלמתם לתפוס כוכב נופל – חפשו את כדור ה-BIG BANG, שבמגע עם חלב חם נפתח מיד ומפזר שוקולד, מרשמלו, קקאו ו"אבקת קסמים" (מזהב אכיל 14 קראט) באווירת סופרנובה מטריפה. ליידי, בנאס"א יודעים עלייך?

קרן מספרת שהכי כיף ומאתגר הוא כשמזמינים ממנה שוקולדים בהתאמה אישית, מהמילוי ועד המיתוג (כמו פרלינים שצבעה בגווני מייקאפ מדויקים עבור חברת איפור ידועה) ושכל הזמן מתווספות הפתעות חדשות. והכל פה נדיב ומרהיב באופן שעושה את ההבדל, בטעמים עדינים ומפתיעים, מתחשב ברגישויות לגלוטן או לקטוז מבלי לוותר על העונג, ובעיקר – טעים שלא מהעולם הזה.

בואו להרכיב לנו משלוח ישירות משביל החלב.

COCO של קרן טל – פרלינים, טבלאות שוקולד, אגוזים, מרשמלו וממתקים בעבודת יד
להשיג באתר, משלוחים לרחבי הארץ. פרטים נוספים באינסטגרם ובפייסבוק

 

התקרמלות גלובלית. COCO BY KEREN TAL (צילום: דניאל לילה)

תשברו לנו את הלב, אם יש לכם ביצים. COCO BY KEREN TAL (צילום ימין: אנטולי מיכאלו; שמאל: איתן וקסמן)

תכנית הלוויין. טבלאות השוקולד הייחודיות של קרן טל (צילום:איתן וקסמן)

כדור האושר. כדורי BIG BANG של קרן טל, COCO (צילום:איתן וקסמן)

לה וידה קוקו. ענני מרשמלו וכדורי שוקולד מתנפצים, COCO (צילום:איתן וקסמן)

הכוכב הכי מתוק בגלקסיה. פרלינים מסדרת "סטאר דאסט", COCO (צילום: אנטולי מיכאלו)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה