12 באוגוסט, 2010

שדה מגנטי

דוכן לצילומים מקצועיים ומתמגנטים שמצאנו בדיזנגוף סנטר התגלה כהתחלה נפלאה לקייטנה ביתית ומתנה לא נורמלית לסבתא

אם אתם מחפשים כרגע בכל הבית שמיכי, ערכה למסיבת תה, DVD עם "הפיציקט של רינת" ומורפיום – סימן שגם אצלכם נגמר הגן והקייטנה עדיין לא התחילה (או הסתיימה). בדיוק עכשיו, כשלגמדים שלכם אוזלים קירות לטפס (ולצייר) עליהם – זה זמן מעולה לגלות מחדש אפשרויות זולות לבילוי מחוץ לבית – ואם יוצאת מזה גם מזכרת – בכלל הבאתם פה אחלה התחלה לקייטנה ביתית.

 

נכנסנו לדיזנגוף סנטר הוותיק והממוזג, עקפנו בקלילות את גשר הילדים המנוזל ונחתנו ישירות בדוכן PhotoFun של רלי לב – צלמת מקצועית עצמאית, בעלת 15 שנות ניסיון, עין חדה ואהבה גדולה לצילום, המתמחה בצילומי משפחה ואירועים, שגם פתחה לא מזמן דוכן לתמונות ממוגנטות וגדולות באיכות גבוהה במיוחד.

 

התיישבנו בשמחה על כסא גבוה מול רלי המקסימה, חלקנו עובדים על חיוך טבעי, חלקנו מתרכזים לא למצמץ. עשינו פוזות בלי להתבייש ועברנו לבחור מסגרות צבעוניות, איורים לקישוט התמונה וכיתוב שונה שהמצאנו לכל אחת. תוך כמה דקות קיבלנו במקום ערכת מגנטים פשוטה ומשגעת שיצרנו בעצמנו ועומדת לשמח מאוד את המקרר של סבא וסבתא שאנחנו מכירים מקרוב.

 

רלי הסבירה שלפעם הבאה אפשר גם להביא תמונות מהבית שאוהבים במיוחד ולמגנט אותן אצלה בדוכן בלי בעיה (על דיסק און-קי או תמונות מודפסות בגודל  13X18 ס"מ) ואפשר אפילו להזמין אותה הביתה לתעד את כל המשפחה בצורה מקצועית או כל אירוע שתרצו.

 

לאחר שעה של סיבוב דאווין – גמרו הקטנטנים שלנו להשוויץ בפני כל עוברי הסנטר בבוק החדש שלהם, למדו כי מגנטים לא עובדים טוב על חלונות ראווה ולימדו אותנו איפה יש גלידריות שוות בקניון הבלתי נגמר הזה.

 

תמונות מקצועיות ממוגנטות – מגנט ראשון ב-20 ש"ח, שני מגנטים ב-30 ש"ח (בגודל 13X18 ס"מ)
להשיג בדוכן "PhotoFun", ימי חמישי ושישי, 11:00-19:00, דיזנגוף סנטר
(קומה 2, ליד "תמרוקיית ברוריה" ו-"בנק דיסקונט"), תל אביב,
טל': 054-3084445 (רלי), לאתר של רלי ולצפיה בצילומי אירועים, זוגות ומשפחה – לחצו כאן

* בקרוב גם בימי שלישי ובקניון "רמת אביב", "קניון חולון" או "קניון איילון"

[PSGallery=1e6c6j10sbc]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה