14 בדצמבר, 2010

שובי שובי לפרדס

חדשות טובות לתושבי פרדס חנה כרכור: אורי גרינגולד, מורה לאיינגר-יוגה, לשירותכם

הנה משהו שלמדנו לאחרונה על החיים שלנו: אם אי פעם קורה שאנחנו חוזרים מהעבודה עם קמצוץ אנרגיה, ובנס קוסמי כלשהוא הבגדים של המכון בדיוק יצאו מהמייבש, ואפילו מצאנו חניה והגענו בזמן לשיעור היוגה – תמיד, אבל תמיד, האולם כבר מלא עד אפס מקום. ככה זה כשהמורה של 18:30 נראית כמו הבת החטובה של זאת מ-21:30. 

די. איך שנגמר המנוי, כבר נשבענו – אנחנו שוכרים מכון פרטי, עם מורה אישית, ים כדורים מנופחים וים מקום מול המראה. ממש כמו זה שיש לתושבי פרדס חנה-כרכור. הכירו את אוֹרי גרינגולד, מורַה מדהימה ליוגה, שמעבירה (בין השאר) שיעורים באווירה אישית בסטודיו קטן ואינטימי במושב עין-עירון, שליד כרכור.

אוֹרי שהחלה את דרכה בכלל כרפתנית, סיימה ב-2004 את הכשרתה כמורה ליוגה בקורס המורים של גבי דורון המתמחה בשיטת איינגר. מאז מלמדת אורי יוגה איינגריסטית ברגישות, יצירתיות והקפדה על כל תנוחה וזווית, במכונים שונים בתל אביב (בין השאר בסטודיו של אילן גולדוסר עליו כבר המלצנו בעבר) ורעננה, ולאחרונה כאמור פתחה גם קבוצה קטנה לתושבי הצפון – המאפשרת לה להעביר תרגולים אישיים יותר באווירת שיעור פרטי.

אורי מספרת שאיינגר-יוגה מתאימה לכל גיל – משנה ועד 120 – ומהרגע שהחלה בעצמה ללמוד את השיטה, יצאה מאוהבת כבר מהשיעור הראשון. היתרונות השיקומיים לגוף, המשמעות מאחורי כל תנוחה, פלוס ההנאה מהגישה הפתוחה שמלווה את התרגולים – הם חלק גדול מהעניין פה.

פרדס-חנאים-כרכורים – עופו על זה.

מורה ליוגה בשיטת איינגר – שיעור ניסיון חינם, 70 ש"ח לשיעור חד פעמי, 250 ש"ח ל-4 שיעורים (לניצול תוך חודש), 440 ש"ח ל-8 שיעורים (לניצול תוך חודשיים), 600 ש"ח ל-12 שיעורים (לניצול תוך 3 חודשים).
אורי גרינגולד, טל': 052-3373321, [email protected],
יש לתאם הגעה מראש. שלישי ב-20:00 ושישי ב-10:15 ב-"סטודיו של לירון", מושב עין עירון; בימי ראשון ב-10:30, ב-"איינגר יוגה" (הסטודיו של אילן גולדוסר), זנגוויל 26, תל אביב

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה