05 בספטמבר, 2010

שוב הדיסקו כאן

כפכפים חדשים של HOKI הזכירו לנו איזה כיף היה פה בסוף שנות ה-70, כשכולם היו גבוהים ומאושרים

איזה כיף לחיות בעידן בו פריטים מימי ילדותנו – זוכים לעדנה מחודשת: התקליטים של עופרה חזה חזרו לקשט לנו את הסלון, המנורה הירוקה שקיבלנו למסיבת המצווה משמשת אותנו גם היום לקריאה וכל אורח הוא מבחינתנו תירוץ להגיש עוגה על הצלחות שפילחנו מסבתא. אבל יותר מכל אלה, אם רק היינו חושבים על זה קודם – היינו מתים להסתובב שוב בבגדים ובמראה הנוסטלגי שלנו מפעם (כולל האוברול במידה 38, לא כולל החצ'קונים).

 

מזל ששלומית ומירה, שמתארחות כאן ב-"סלון" ובעיקר עומדות מאחורי מותג הנעליים HOKI – השכילו לשמור על זוג כפכפי פלטפורמה ששימש אותן בסבנטיז, ובהשראתו הוציאו השבוע לחנויות דגם "WEDGE" חדש בעל טוויסט מעודכן. סוליית העץ הכבדה ורצועת העור הרחבה של הזוג המקורי – הוחלפו, לוטשו ועוצבו מחדש לכדי דגם מבריק וסופר מדליק העשוי כולו פלסטיק ממוחזר, חומר הגלם העיקרי ממנו מיוצרות כל נעלי המותג. המעצבות נזכרות כי נעלי הפלטפורמה הפכו פופולריות בתקופת הדיסקו של סוף שנות ה-70 ותחילת ה-80, בעיקר הודות לאייקוני האופנה של זרם ה-"גלאם רוק" כמו פרדי מרקורי ודייוויד בואי, או מייצגי הטרנד המקומי – צביקה פיק ושרי – שהצליחו כולם למשוך תשומת לב רבה בזכות העקבים הגבוהים והגסים.

 

בדגם החדש – השאירו המעצבות את עקב הרוקי המלא, פתח ההצצה לבהונות ("פיפ-טואו") ואת האטיטוד הכללי, דאגו לנוחות ומיתנו את גוון הצבעים הצעקני לכדי אפור אלגנטי (בתמונה) או "nude" אפנתי. נסיינית מגניבה במיוחד שלנו מדווחת כי ביום – היא מרגישה גבוהה ונשית, ובערב – עם הגרביונים הנכונים – היא מצליחה להיכנס איתן בשנייה לאווירת "זיגי סטארדאסט" או "דם חם" (תלוי על מה גדלתם).

 

עכשיו נשאר רק לאוורר את ג'קט ערבי הברידג' של סבא – ואתם מסודרים לעונה הקרובה.

 

כפכפי wedge של "הוקי" – 450 ש"ח (קיים באפור ובשמנת)
להשיג ברשת "רזילי", "בנות", "בוטיק 5" (לינקולן 5, תל אביב), "סימפליסיטי" (מתחם "ממילא", ירושלים), "שש" (קניון מלחה, ירושלים)

[PSGallery=1n7ur7ha6l]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה