08 במאי, 2010

שוב הדיסקו כאן

וילון אמבטיה מרהיב שקרץ לנו מחלון החנות הוותיקה "אלקה", עשה לנו מיד חשק להזמין את כולם למסיבת דיסקו משגעת אצלנו במקלחת (תגידו שזה אתם בכניסה, יש הנחות לחברים)

כשהיינו קטנים, דבר לא הצליח לשכנע אותנו להיכנס למקלחת. לא משנה כמה צעצועי אמבטיה צבעוניים חיכו לנו, אנחנו העדפנו להתמיד בפרויקט הנדל"ן הפרטי שלנו, ולהמשיך להעביר את ארגז החול מהגן ישירות למיטה. רק שנים לאחר מכן, הכתה בנו ההבנה כי הדקות האלו ביום, בהן נשטפות הדאגות והגוף נטען מחדש בריח פירות וסבוני חלב (שיוציאו כבר שמפו מוזלי ונגמור עם זה) – הן בעצם הרגעים הכי חשובים ביום, וחשוב מכך –  ההזדמנות היחידה שלנו ביום להוציא את הברברה סטרייסנד החבויה בנו. ואתמול אפילו מצאנו לעצמנו תפאורה מספיק הולמת לכך.

חדשות (ר)טובות לכל כוכבי האמבטיה בינינו, או לכל מי שעל וילון המקלחת שלו אפשר לראות גרף מושקע של מפלס המים היומי: בחנות אביזרי האמבטיה הותיקה "אלקה" שבתל אביב, מחכה לכם וילון מרהיב בשם facette. בעזרת ריבועים מבריקים בגוונים שקופים של זהב ודבש, ובשילוב האור הבהיר החודר דרכם, מצליח הוילון האלגנטי הזה, שנראה כאילו נלקח ישירות מסט של סרט ג'יימס בונדי ישן, לחולל פלאים בכל חדר אמבטיה ממוצע ולהכניס מיד לאווירת סבנטיז של דיסקו משגע. תוסיפו לזה את העובדה שמדובר במוצר של חברת SPIRELLA השוויצרית, ושהוא ניתן לכיבוס בלי בעיה ואף מעוטר בלולאות יפות ומחוזקות במיוחד – והנה לכם מסך מצוין לבמה הפרטית שלכם.

כל שנותר הוא להחליף את השטיחון בגוון עובש למשהו פחות בקטריאלי – ויש לכם חדר אמבטיה שלא היה מבייש את אלקסיס בימיה הטובים.


וילון facette למקלחת – 299 ש"ח. קיים בשני גדלים (1.80X1.80 או 1.80X2.00) ובשני צבעים (gold או clear)
להשיג ב"אלקה", אבן גבירול 39, תל אביב, טל': 03-6954450

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה