15 ביוני, 2015

שוף על המושקוף

שיתוף הפעולה ה-3 בין דפנה לוסטיג לאופטומטריסטית מאיה ספיר הוליד קולקציית מסגרות מתכת קולית, שתכין אתכם לקיץ בלי למצמץ בכלל

אנחנו מכירים אחת שיש לה אמנם מספר עצום במשקפיים (שרק הולך וגדל), אבל למזלה כל הסגנונות מתאימים לה: חתוליים, טייסים, עגולים, אלטון ג'וניים או עמנואל הלפריניים. אבל בסופו של דבר, ברגע האמת, אין לה מושג מה היא בוחרת, והיא שוב ושוב מתאכזבת. ככה זה כשאת עטלפית עיוורת.

על המסגרת הבאה הבטחנו לה, את באמת יכולה ללכת בעיניים עצומות: שיתוף הפעולה ה-3 בין האופטומטריסטית מאיה ("המשקיפה") ספיר, ודפנה ("תהיי חברה שלנו") לוסטיג, הוליד קולקציה בת 25 דגמים חדשים של משקפי שמש וגם ראיה (לראשונה!) שעיצבו יחד ויוצרו במיוחד עבורן בעבודת יד במפעל בחו"ל. אחרי מסעות השראה משותפים שעברו בפריז, מילאנו, הונג קונג ותל אביב, החליטו הפעם ללכת רק על מסגרות מתכת וקראו לאוסף שיצרו Happy Metal. ולא סתם: יש פה זוגות בצבעים משמחים כמו סגול וכסף, יש גשרי-אף לא שגרתיים ממתכות אל חלד, הבלטות תלת מימדיות דמויות עור, שילובי אצטט בצבעים טרנדים, ולראשונה כל הדגמים גם הותאמו לשני המינים עד הסוף (זהו מאמי, אין "שלי/שלך" יותר). אבל הכי חשוב? למרות כל ההו-הא והשיק החו"לניקי הנוטף מכל מסגרת שתבחרו, המחירים נשארו לגמרי ארציים. פייר ליידיז? יצאתן פייריות.

לקראת העונה המעוורת, לקחנו את הסטיבי וונדרית שלנו למדוד דגם ראיה בשילוב זהב ושחור ומסגרת כפולה דקה ועדינה, שיכולים לתפקד יפה גם כמסגרת משקפי-שמש, ונקראים אגב "אסי". נא להסתנוור בהתאם.

קולקציית משקפי Happy Metal של "המשקיפה" ודפנה לוסטיג – החל מ-890 ש"ח למשקפי ראיה
להשיג בחנות אונליין, או בסטודיו "המשקיפה" בתיאום מראש – מרדכי 15, רמת השרון, טל': 052.3951616 (מאיה)

 

נכנסים למסגרת. דגם "אסי", יפה כראייה, מהמם כשמש

מטאליקה. דגם "אסי", יפה כראייה, מהמם כשמש

 

 

בעולם סוריאליסטי ויפהפה. עוד מדגמי HAPPY METAL

בעולם סוריאליסטי ויפהפה. עוד מדגמי HAPPY METAL

 

המשקיפות והיפות. מאיה ודפנה

היפות והמשקיפות. מאיה ודפנה

 

 

[PSGallery=dpevbve2su]

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה