24 בנובמבר, 2022

שחור זה השחור החדש

שיא השיאים, מלך מלכי הסיילים השחור, חג Black Friday בכבודו ובטרלולו נחת במרקט - ולכם יש הזמנה מוקדמת לפני כולם, לנעוץ את כל הנחות האתר, כאילו אין מחרתיים. ככה עושים בלאק פריידינג VIP

Thank god it's Black Friday! סייל "בלאק פריידי" במרקט – 70%-20% הנחה!

האם כולם יודעים איזה יום מחר?
יפה, שישי.
אבל לא סתם שישי.
מחר, או למעשה הלילה עם צאת הכוכבים – במרקט שלנו יתרחש קסם אמיתי וסייל Black Friday יפזר אבקת פיות ויהפוך את כל המבצעים – לסינדרלות של הנשף, למשך 24 שעות של הנחות והתלבטויות מורטות עצבים ותופסות וויי-פיי.

אגב, כולם סגורים על מיהו סייל "בלאק פריידי", כן? שיא השיאים, מלך מלכי המבצעים, נסיך האופל שמשחיר את כל המחירים ומאפיל על כל מבצעי החודש. נו, אתם יודעים, החג שבו נהוג לברך איש את רעהו בברכת: "אמן שתיפלו על כפל מבצעים כולל מימוש גיפטקארד!", או "שנהיה לחברי מועדון ולא לצבירת נקודות", וכמובן "ברוך שעשני מידה 37 במלאי!".

אבל, כיוון שאנחנו כבר מכירים אתכם, ולא מאתמול, ברור לנו שאתם טיפוסים שצריכים הזמנה מיוחדת – שלא לומר מוקדמת! – ושכנראה תצטרכו איזה זמן להתלבט בין מגפוני-ערב שחורים מט למגפוני-גרב באפור מבריק. צודקים. יש על מה.

אז הנה אנחנו נותנים לכם פור לפני כולם, פורשים בפניכם את השטיח השחור והחגיגי ביותר, מסדרים לכם כניסת VIP מוקדמת לגולדן רינג ומזניקים עבורכם את הנחות הסייל בכל רחבי האתר – כבר מעכשיו!

כדי שתוכלו לעקוף תורים בקופה, להרהר לכם בנחת ואז לגרוף מדפי מטבח חדשים / סט תמונות לסלון / שטיח לחדר הילדים / כרית הנקה / ספלי קרמיקה נדירים / עציץ וינטג' / מגדל למידה / פאזל 1000 חלקים / ג'קט דנים חדש / ואמאל'ה! במרקט, כמו במרקט, יש הכל מהכל, וכרגע בהנחות בינלאומיות, שמתחילות ב-20% ומסתיימות, ובכן – מחר בחצות!

יאללה, גו גו גו! לפני שהכרכרה שלכם חוזרת להיות עגלת-דלעת-קניות רגילה…

ומי שבכל זאת מחפש דרך יפה להתחיל – מוזמן להציץ ברשימה השחורה והנחשקת שלנו, כאן למטה ולקבל השראה. כך תעשו בלאק פריידינג נכון.

הזמנה מוקדמת לסייל Black Friday – עד 70% הנחה על מאות אלפי פריטים בכל רחבי המרקט, כבר מעכשיו!

 

#1 נעלי Nike Star Runner, "ספורט שינקין"; #2 פוסטר פרופיל נשי מקורי, Jools

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה