16 באפריל, 2010

שינקין – שאנז אליזה

הז'קט המקסים והאביבי שמצאנו אצל אליז ג'וליארד גרם לנו לחשוב שאולי בעצם זה לא כל כך נורא שנגמר החורף

גם לנו יוצא לפעמים (לא נעים) לפנות למישהו שאנחנו לא מכירים ולנסות לברר מאיפה יש לו ז'קט כזה זה או צעיף אחר (שהיינו מתים שיהיה גם לנו) – וכל זה רק כדי לגלות ששוב התאהבנו באייטם זר מצרפת (שלא מסכים להגר לכאן עד שלא נוציא לו ויזה). הלב שלנו, שעשוי חציו באגט-חציו פלאפל, נחמץ מיד, ואנחנו מתחילים לשכנע את עצמנו שהכל שטויות ושאין לנו צורך בעוד פריט שירבוץ בארון ויעלה אבק. חוץ מהז'קט הצרפתי כמובן, שלא יוצא לנו מהראש כבר שבוע בערך. מֵררררד.

איזה מזל שגילינו ממש פה קרוב לבית, צמד חנויות מתוקות כבריוש בשם Elise, המכילות פיסים שנבחרו בפינצטה ובכמויות מדודות (עם מחירים בהתאם) מתוך קולקציות המעצבים הצעירים והעכשוויים ביותר בצרפת:  Toupy ,Gat rimon ,Anna Studio ועוד שמות שאמנם לא אומרים לנו הרבה, אבל כידוע הכל נשמע טוב יותר במבטא הנכון. על מלאכת השיטוט והעפלת הפריטים אחראית אליז ג'וליארד, צרפתייה-יהודייה שהתמחתה בעברה כקניינית ויועצת אופנה למותג בריטי, החזיקה בחנות ללבני וינטג' בפריז, ובחרה לייסד בישראל רשת בוטיקים תחת שמה.

את פנינו בחנות קידמו מוכרות עם מבטא פריזאי-אסלי משולב בתודעת שירות שלא פוגשים כל יום, והציעו בחיוך של קרואסון מטעמים כמו עליונית קרושה קצרה וטרה-שיקית בצבע לבן, שמתאימה בול לאקלים של עכשיו ומוציאה מכל אחת את האודרי טוטו שבה.
אז מהיום ועוד בלי לארוז, גם אנחנו יכולים סוף-סוף לצאת לרחוב עם שאנסון בלב וברט ביד ולהראות לכולם מי באמת שם את ה-"אליז" בשאנז-אליזה.

ז'קט קרושה של Toupy (בצבע לבן או שחור) – 750 ש"ח
להשיג בסניפי Elise (שינקין 35, טל': 03-6202288; שבזי 30, נווה צדק, טל':03-5172835; מתחם "התחנה", טל': 03-5100020)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה