14 ביוני, 2011

שיעורי בית

קרין מיטל מצאה מגזין אינטרנטי לחובבי עיצוב שמספק השראה במנות גדושות ורעיונות טובים לארגון הבית והחיים מחדש. אווררו את השואב

עבור חובבי המגזינים שבינינו, הרעיון שהפרינט יעבור מן העולם, ועוד מתישהו בקרוב, הוא כה בלתי נסבל, עד שכבר כמעט עדיף לנו למות בעצמנו בטרם נחזה בפטירתם (יש אומרים, הבלתי נמנעת) של מוצרי דפוס באשר הם. גם אם אנחנו שוחרי בלוגים, עושים קניות ב-Etsy ודרי קבע בין קירות הפייסבוק – שום דבר לא ישווה לחושניות הממכרת שבדפדוף מוחשי בדפי כרומו פריכים וריחניים.  

אז לא צריך להכריע בשאלת נצחיותו של הפרינט ממש עכשיו. בינתיים, אפשר להתמסר לגרסה וירטואלית של החווייה האמיתית שקיימת ברשת. מעצבים, שוחרי עיצוב וסתם אנשים שאוהבים להציץ בבתים יפים: סורו לכתובת www.lonnymag.com. כאן, ספון לו מגזין העיצוב האינטרנטי Lonny – המציג מדי חודשיים עולם מרהיב של בתים עוצרי נשימה, כתבות מרתקות ומדריכים שימושיים איך לעשות ואיפה לקנות (לצערנו, לא ביבשת שלנו), והכל באריזה גרפית מוקפדת וצילומים משגעים. המגזין מכיל כתבות, ראיונות מצולמים והמלצות מפי אנשים (תמיד פיגורות מעוצבות ומגניבות במיוחד), והפתרונות המוצעים בו רלוונטים לקהל רחב: שוכני וילות רחבות ידיים בכפר כמו גם שוכרי דירות מיניאטוריות בבניינים מפוייחים במרכז העיר – כולם יכולים ליהנות ואפילו ליישם ולו מקצת מן ההמלצות. המסר של Lonny הוא שעיצוב הוא בעיקר תערובת של השראה, עין אוצרותית, טאצ' וחן, ואינו בהכרח תלוי משאבים כלכליים. במילים אחרות: שידה מאיקאה והספה הישנה של סבתא בריפוד מחודש עשויים להיות מרכיבים לא פחות מלהיבים משזלונג מבית Natuzzi.

Lonny הוקם על-ידי הצלם פטריק קליין ושותפתו מישל אדאמס, שעבדה בעבר במגזין הפרינט המשובח "דומינו", שאף הוא עסק בעיצוב הבית מהפן הנגיש והביתי להבדיל האווירה המוזיאלית שמאפיינת פרסומי עיצוב. מאז הוקם Lonny באוקטובר 2009, צבר המגזין לא מעט קוראים והתייחסויות אוהדות בעיתונות הכתובה ובבלוגספירה הרוחשת והמפרגנת הפועלת בתחום עיצוב הבית ועיצוב בכלל.

בטח גם אתם תפרגנו.

מגזין העיצוב – www.lonnymag.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה