24 באפריל, 2012

שירים עד כאן

נחום היימן, המלחין של כל כך הרבה שירים יפים ואהובים - הוציא אלבום חדש עם פנינים שעוד רגע יהיו קלאסיקות

אנחנו לא רוצים להאריך היום במילים, אלא לתת לצלילים לדבר במקומנו – הם עושים את זה הרבה יותר נכון ומדויק. בימים אלה יוצא לאור "אני ממשיך לשיר" – אלבום אוסף ייחודי של היוצר נחום היימן, חתן פרס ישראל 2009, שהופק עצמאית וכולל עשרים ושניים שירים חדשים של המלחין המוערך. באלבום, שלא נמכר בחנויות אלא מופץ עצמאית, ביצועים חדשים של היימן עצמו וגם של אילנית, ישראל גוריון, סי היימן, רן אלירן, מיטל טרבלסי, חני ליבנה ועוד.

קחו טעימה אחת מתוכו ולהתראות בשבוע הבא, אחרי המבול.

"נר היתמות והשכול" (רצועה מס' 13 באלבום) – שיר לזכר ארז בן ברוך, שנפל במחסום ארז ביום י' סיוון, תשנ"ד (20 במאי 1994), יחד עם משה בוקרה ז"ל, יום לאחר הנסיגה מעזה.
מלים: יעקב גרוס (שהיה מפקדו של ארז), לחן: נחום היימן, ביצוע: חני לבנה.

[youtube b5OjQBILSww]

האלבום "אני ממשיך לשיר…" – אוסף של נחום היימן – 60 ש"ח (כולל דמי משלוח בדואר. הדיסק נמכר במארז מיוחד הכולל חוברת עם מילות השירים, סיפורי רקע, צילומים ועוד – ואינו נמכר בחנויות).
לרכישה בדיוור ישיר – לחצו כאן
, לרכישה ישירות מהיוצר – יש לשלוח צ'ק ע"ש נחום היימן (כולל שם, כתובת, טלפון ודוא"ל) אל: נחום היימן, רח' כנסת ישראל 17/6, שכונת שערייה, פתח תקווה 49244. לאיסוף עצמי (בתיאום מראש) – טל': 077-484-9450. לפרטים נוספים – [email protected] או באתר הרשמי של נחום היימן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה