27 בדצמבר, 2010

שלא ימרחו אתכם

גל אוחובסקי מתנחם בזרועותיו של קרם גילוח חדש (אחרי שהתבשר שאת הקרם הרגיל שלו הפסיקו לייצר)

יש לי כבר הרבה שנים התניה שכזאת: כשאני נכנס לקנות מוצרי טיפוח, ובמיוחד בענייני גילוח, אני מיד נזכר בעופר שני, השכן כאן בסלון, שאיתו אני הכי אוהב לחלוק חוויות מהסוג הזה. לעופר יש עין טובה למותגים סקסיים באופן כללי, ולמותגי טיפוח בפרט.

וכשנכנסתי לפני שבוע לחנות של Kiehl's בפריז (15 rue des Francs Bourgeois) והמוכר הסביר לי באדיבות תקיפה שהפסיקו השנה לייצר את משחת הגילוח האהובה עלי (זו שגם אהובה על עופר), הרגשתי קצת כמו מישהו שמקבל חדשות לא טובות מהרופא.

אבל תמיד צריך לשמור על אופטימיות כי למחרת נתקלתי בחנות הדגל של מותג הטיפוח המעולה Aesop (מותג אוסטרלי בן 23 שנים), שמוצריו מתאפיינים בריח חריף וממכר שמחזיק שעות על הפנים והגוף.

בתחום הגילוח יש להם ג׳ל חמוד שנושא את השם היוקרתי Moroccan Neroli Shaving Serum. מדובר בג׳ל רך שאינו ממש מקציף אבל אם נותנים לו דקה הוא מתקשה מעט על הפנים והופך את הגילוח לתענוג. לאחרי הגילוח הם ממליצים על קרם בשם Perfect Facial Hydrating Cream שלא רק מחייה את העור אלא גם נותן לו תחושה של כח. האמת תענוג של מוצר. מה גם שהחנות היחידה שלו בפריז, שמעוצבת כולה עם עץ ומוארת באופן נעים, מספקת חווית קנייה משובחת שתפצה על כך שהמוצרים מעט יקרים מהממוצע.

מוצרי הטיפוח של Aesop
חנות הדגל בפריז – 256rue saint honore (ויש עוד חנויות בשדרות סן ז'רמן, בלונדון, בציריך ועוד), www.aesop.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה