30 ביוני, 2011

שלום, אני נוסעת

עפרה כליפה, מעצבת פנים ובעלת טעם טוב באופן כללי, סוגרת את הגלריה הפרטית שלה ועוברת לגור באיטליה. מסיבת ביזה מישהו?

אנחנו מכירים אחת שזה באמת קרה לה: שידוך אינטרנטי הפגיש בינה לבין בחור חתיך ופנוי, שלא רק הציע לה נישואין אחרי בערך שלושה צ'אטים, אלא אף הזמין אותה לעבור לגור אצלו – תיפלו מזה – בפנטהאוז חלומי בבריסל. לרגל הפרידה מהארץ, מהחברים, מהשגרה ומהארנונה – הזמינה אותנו החברה למסיבת ביזה בדירתה נוסח שוק הכרמל: הכול חייב ללכת! ראשון זוכה – שני בוכה! ואכן, יצאנו עם דמעות, שתי שקיות בגדים, מדף לאמבטיה ותמונה לסלון.

ובקונספט החביב הזה נזכרנו אתמול, כשקיבלנו הודעה להגיע מהר לגלריית "כליפה" ברמת השרון, שנסגרת אוטוטו (ב-15.07.11) בעקבות נסיבות דומות: בעלת הגלריה, עפרה כליפה, עוברת לגור באיטליה כדי להתעסק בכתיבה וללמוד קרמיקה אצל אמן ידוע, ומשאירה את כל הפיצ'פקעס השווים שלה מאחור. תאכלו אבק. עפרה שבכלל למדה רפואה בבאר שבע, עברה בהמשך ללמוד עיצוב פנים בלונדון, התגוררה במשך תקופה בטוקיו, ובין לבין – נהגה לטייל בעולם, להיפגש עם אמנים ואספנים בתערוכות עיצוב ולרכוש מהם פריטים יפים ועל-זמניים. עם הזמן, התגבש אצל עפרה אוסף רהיטים, בובות, מנורות, בדים ויצירות אמנות מתקופות וסגנונות שונים. כך למעשה החליטה להקים את "גלריית כליפה", בביתה שברמת השרון, שאת קירותיו המיוחדים עיטרה בעצמה בטכניקות של צביעה אמנותית – תחום ההתמחות העיקרי שלה.

זה אומר שאם תמהרו, תוכלו לשים יד על פריטים כמו כורסת סיגר צרפתית, כסא בסגנון לואי ה-15, ספת קפיטונז', ארון תרופות סיני בעל מגירות קטנטנות, ציורים ספרדיים של מרתה ראטי, פסל בורמזי עתיק, פמוטי קרמיקה מאיטליה – והכול במחירי חיסול (הכל יחסי, כן?). אבל גם אם לא חסרות לכם זוג שידות יפניות – אתם בכל זאת מוזמנים להגיע להיפרד מעפרה לפני שהיא נוסעת, ולברר איתה אם הייאוש נעשה יותר נוח.  

מכירת חיסול בגלריית כליפה – עד 70% הנחה על כל הפריטים
המכירה תימשך עד 15.07.11, "כליפה – גלריה לעיצוב פנים", ז'בוטינסקי 42, רמת השרון, טל': 03-5470510. שעות פתיחה : א'-ה' 10:00-19:00, ו'-ש' 10:00-15:00


הכול חייב ללכת. גלריית כליפה

 

 

שמנו עין על הכורסא. מתוך גלריית כליפה

 

 


 

[PSGallery=6nhhrafoy9]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה