12 באוקטובר, 2015

שלוק ראשון של סתיו

הספלים והכלים המהפנטים של יוליה צוקרמן, הם הסנונית שחיפשנו כדי לבשר על בוא העונה עם התיון הכי ריחני בחבילה

פססט, בשקט, שאנשי הקיץ שבינינו לא ישמעו: איזה כיף שקצת קר ומטפטף? שכבר אפשר לישון בלי מזגן, שחוקי לגרוב גרביים ואפילו להכין ככה סתם תה, גם בלי שפעת? ואם הדבר הבא לא עושה לכם חשק לחליטת קמומיל ולואיזה – תקראו לנו טומטומים:
 
את היצירות הפיגורטיביות והפסלים הקטנים של יוליה צוקרמן, אלו שמזכירים צורת בלוטים, קונכיות, סביבונים, צדפים ומאובנים יפהפיים, אנחנו מכירים מאז שסיימה את לימודיה במחלקה לעיצוב קרמי וזכוכית בבצלאל ב-2011. אבל רק לאחרונה, כשנוספו לצידם גם כלים פרגמטיים יותר, שהיא יוצרת באותו כישרון וקו נקי – אנחנו סופסוף יכולים להשמיש את התשוקה שלנו לכל דבר שיוליה עושה. מתבניות שהיא מעצבת בסטודיו, נולדות יציקות שנצבעות בעבודת יד והופכות לצלחות, ספלים, כוסות, קערות, כלי לסוכר או לתכשיטים, מלחיות ואפילו וואזות. והכל בסדרות קטנות, ובסגנונות צביעה או חריטה משתנים. יש סדרה שעוטרה למשל במשיחות מכחול רחבות, יש קולקציה ששורבטה בקשקושי שחור לבן מגניבים, יש קולקציית כלים בהירה וחלקה, בתוספת טונים חיוורים של צבעי פסטל עבור חדי הבחנה (50 גוונים של אוף-ווייט מישהו?), ויש את מה שאנחנו מאחלים לעצמנו לחבק כל העונה: ספלים עם צורות גיאומטריות דקיקות של עיגולים, משבצות או משולשים, בכחול, באדום או בצהוב, שפשוט שבו אותנו מהשלוק הראשון. יוליה מספרת שהיא נעה בין עבודה על תערוכות פיסוליות (שהיא מציגה בחו"ל או פה, למשל במרכז לקרמיקה עכשווית בבית בנימיני) לבין הקו הפרקטי שנכנס לאנשים מכל העולם הביתה, ונהנית מכל צד.
 
כך או כך – תפסו לכם פיס צוקרמני משובח, שדרגו את מגירת הכלים (עם כל הכבוד למאג "אבא מס' 1" הסדוק) ואוי למי שגונב לנו את הספל במשרד. ברוריה, את על הכוונת.
 
הכלים של יוליה צוקרמן – החל מ-70 ש"ח לכוס אספרסו פורצלן (בעבודת יד) ועד 400 ש"ח לפסל פיגורטיבי (חימר לבן).
מבצע לקוראי מרמלדה: 15% הנחה על כל הספלים! למימוש ההטבה, שלחו הזמנה במייל לכתובת [email protected] וציינו את קוד ההנחה: Marmelada15Autumn
להצצה בקולקציה המלאה – היכנסו לחנות האונליין שבאתר (בקרוב יעלו כלים חדשים, שווה להתעדכן). פסלים קטנים ניתן להשיג גם בגלריית העיצוב SAGA, רבי פנחס 4, יפו. פרטים נוספים בעמוד הפייסבוק.

קאפ אוף ביוטי.  הספלים הנחשקים של יוליה צוקרמן

קאפ אוף ביוטי. הספלים הנחשקים של יוליה צוקרמן

 

 

שבוע הספל. הכלים של יוליה צוקרמן

זה לבן על לבן. הכלים של יוליה צוקרמן (צילום עליון מימין: Julia Sorin)

 

שבוע הספל. יוליה צוקרמן

שבוע הספל. יוליה צוקרמן

 

רוצים אחד מכל אחד. הפסלים של יוליה

רוצים אחד מכל אחד. הפסלים של יוליה

 

ללטף בלוט. Yulia Tsukreman

ללטף בלוט. Yulia Tsukreman

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה