19 באוקטובר, 2015

שלכת רדי, אנחנו READY

רגע לפני שתחמוק העונה הכי נוגה בלוח, אנחנו מתארגנים על קיט סתיו למופת: אאוטפיט בצבעי שלכת, ספר מרטיט, וזוג גרביים איכותי אחד שיפנק לנו את העקבים. כך תעברו עונת מעבר

תגידו, יצא לכם לאחרונה לקום בשעה סבירה, נגיד 06:30, ולקלוט שהשמש עדיין תופסת חרופ? לא גברת, את לא איתנו. בקיצור, שעון החורף או הסתיו כבר לגמרי כאן, אבל עד שיכריזו על זה רשמית (להזיז בנייד לזמן אתונה או שעוד פעם עובדים עלינו?), אנחנו בינתיים מתארגנים על ערכה עונתית לשעת חירום, שיהיה בשלוף. ויפה אפצ'י אחד קודם.
 
מעבר לאוֹבִיוֹס (תה טיבטי ואוטריווין מנטול), הנה מה שאנחנו מכניסים לקיט שלנו העונה (מוזמנים להעתיק או להרכיב ערכה משלכם): האאוטפיט הכי נחשק להתרוצצות בשלכת, הספר הכי סוחט דמעות ואף, וזוג גרביים איכותי כמו שמגיע באמת לעקבים הסדוקים שלנו אחרי הקיץ האחרון. אז, שנעבור עונה?
 

#1 האאוטפיט – סריג ושמלת מקסי של American Vintage
איפה זה פוגש אותנו –
בבקרים, כשאנחנו לא בטוחים כמה עוד נצליח למשוך עם גופיה וסקיני-קרעים.
הקטע – כבר עשור שהמותג הצרפתי הנון-שלאנטי שפיתח מייקל אזולאי (תהיה לנו בריא) מצליח לקלוע לטעמנו, אבל בול. מה שהחל כאוסף פריטי בייסיק בצבעים חלקים, התפתח מעונה לעונה ומציע תמיד כיוונים ופרשנויות חדשות למושג קז'ואל. הפעם מחכים לכם ולכן על הקולבים פריטים בהשראת רקדנים אורבניים (מה שזה לא אומר), כמו שמלות ארוכות, סריגי אוברסייז וג'קטים ספורטיביים. והכל בגווני סתיו פריזאי – חרדל, ארגמן, חום, ורוד ואפור-שלולית.
כמה ומאיפה – חולצות וגופיות: 169-939 ש"ח, מכנסיים: 261-659 ש"ח, חצאיות ושמלות: 429-769 ש"ח, ז'קטים: 450-1,689 ש"ח, אקססוריז – 169-1,499 ש"ח. להשיג בחנויות "אמריקן וינטג'" במתחם התחנה וקניון רמת אביב, ת"א; קניון עיר ימים, פולג, נתניה; ובבוטיק Banker, דיזנגוף 210, ת"א.

#2 הספר"חתול רחוב ושמו בוב" מאת ג'יימס בוון
איפה זה פוגש אותנו – מתחת לפּוך, כשאין כלום מרטיט לראות בטלוויזיה.
הקטע – היישר מרשימות רבי המכר באנגליה (ובעוד 30 ארצות אליהן תורגם) מגיע ספר מרגש באמת, מהז'אנר הכי אהוב עלינו: מבוסס על סיפור אמיתי (ובקרוב גם בגרסה קולנועית). "חתול רחוב ושמו בוב" מספר על מפגש קטן בין ג'יימס, נגן רחוב לונדוני ונרקומן נגמל, לבין – כפי שרומז הכותר – חתול ג'ינג'י פצוע שמצא בכניסה לביתו בפרויקט דיור מוגן. מצד אחד, חתול זה הדבר האחרון שאדם כמוהו מסוגל לתחזק, מצד שני – הלב החליט אחרת. ומהנקודה הזו, חיי שניהם עומדים להשתנות. ספוילר: שמתם לב ששם הסופר והגיבור זהים? לא סתם.
כמה ומאיפה – 60 ש"ח (במקום 66 ש"ח מחיר מלא), ישירות מחנות ההוצאה (מאנגלית: קטיה בנוביץ', 298 עמ', אסיה הוצאה לאור).

#3 הגרביים – TABIO by Tonari
איפה זה פוגש אותנו –
בטקס הגמילה מהכפכפים. היו שלום ותודה על השלפוחיות.
הקטע – אם עדיין לא שיננתם את שם המותג היפני "טאביו", שהפך את נישת הגרביים לאמנות, כדאי שתתחילו. ויפה סתיו אחד קודם: כבר שנים שאנחנו ורחלי ביטון, מבוטיק TONARI, עוקבים אחרי כל זוג שהיפנים המדהימים מייצרים. בכל עונה רחלי טסה לבחור ידנית מה הרגליים שלכם יגרבו, וכל דגם הוא מופת וחגיגה של אריגה בטכנולוגיה אנטי-הזעה מיוחדת. נראה אתכם בוחרים מתוך עשרות דוגמאות גיאומטריות, שילובי צבעים, עם או בלי הפרדה באצבעות, נסתרים בנעל או עד הברך, כותנה אורגנית או ניילון שקוף ומגניב. או בקיצור, גרביים כאלה דווקא כן חסר.
כמה ומאיפה – 60-130 ש"ח (מידות נשים 35-41/2, גברים עד 44). להשיג בבוטיק היפני TONARI, יבנה 30 (פינת אחד העם, בתוך גלריית היבינו), תל אביב, טל': 03.5094576, ראשון-חמישי 10:00-22:00, שישי עד 16:00.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה