25 בנובמבר, 2009

שמיכה גדולה הלילה

הנה מישהי ששווה לכם להיכנס איתה למיטה, והפעם למטרת קשר מחייב: שמיכת חורף דו צדדית של אירופלקס. אם אתם מתקשרים ואנחנו לא עונים זה בגלל שאנחנו ישנים ממש טוב

לאחרונה בילינו כמה ימים תחת ערימת טישו אימתנית. זה אמנם שובר קצת את השגרה וגם עולה הרבה פחות מסופשבוע בצימר, אבל בינינו – לא כיף גדול. מצצנו שפע לכסניות (הרוסים על המילה הזאת, לכסניות) במגוון טעמים, שאבנו מרק עוף בכמויות מסחריות וזפזפנו בין הערוצים במבט מזוגג בין עיטוש לקינוח. עד שהגיעה האחות הרחמנייה האולטימטיבית – צחורה ומושלגת, קלילה וטהורה למראה – ופרשה עלינו את חסותה.

רצה הגורל שדווקא בשבוע שבו התרופפה בריאותנו, פרצה לחיינו שמיכת החורף הדו-צדדית של אירופלקס, ושינתה אותם מקצה לקצה. זו שמיכה קלה במיוחד (600 גרם ותו לא) שצידה האחד מצופה 100% כותנה סרוקה ונעימה למגע ואילו הצד השני עטוף במיקרו פליס. המילוי הוא סיבי הולופיל סיליקוניים חלולים ומבודדים במיוחד (ולכן גם מחממים מצוין) שמאפשרים ניקוי במכונת כביסה וייבוש במייבש. אמריקה.

תראו, אנחנו לא ילדים. כבר היו לנו כמה שמיכות בחיים. עם רובן נכנסנו למיטה, ועם חלקן אפילו ניהלנו קשר מחייב. אבל שככה יהיה לנו טוב – הפעם, במקום להרגיש חולים ומסכנים, שכבנו תחת העננה הדו-צדדית הקלילה והנעימה שלנו ושקענו בהזיות מתוקות על מזרוני מרשמלו מכוסים בתלוליות קצפת. נראה לנו שעם בוא האביב, נציע לה נישואין.

שמיכת חורף דו צדדית MPS: יחיד 280 ש"ח, זוגי 399 ש"ח
להשיג ברשת "אירופלקס" (מרכז דיזיין סנטר, רמת גן, וב-8 סניפים נוספים ברחבי הארץ), טל': 1-800-39-80-80

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה