22 במרץ, 2009

שמיניות באוויר

את אביהם המקורי של הבייגל'ה והפרעצל, הכרנו במקום מופלא המוקדש לו בלבד, בשם בראצל. וממש כמו כל אבא, גם הוא פריך מבחוץ אבל רך מבפנים

יש כל מיני מאכלים כמו קוגל, טשולנט או קיינדלעך שניחוח התבשיל כבר נישא על שמם כשהם מתגלגלים על הלשון. ויש גם את הפרעצל שמתברר שאביו המקורי הוא בכלל הבראצל ושמקורו מבוואריה. ואחרי שנחשפנו לברנש, לא מצאנו מנוח – איך זה שעד היום לא נפתחה רשת בראצלים משגשגת? לבראצל יש את כל התכונות החיוניות למטעם שיתיישב לציבור הלבנטיני בול על בלוטות הטעם, מה גם שגזרתו מזכירה ימי ילדות, קיוסקים וחופש גדול.

אבל כאמור היה מי ששאל את השאלה לפנינו ואפילו החליט לפעול. עדי עוזרי מכניק וגיא חוטר פתחו מקום שכולו מוקדש לבראצלים בטעמים שונים פריכים מבחוץ ורכים מבפנים בציפויי גרעינים, דגנים וכל טוב במילוי תערובות מופלאות כמו נקניקי סרוואלד ושינקן לצד גבינות כמו ברי או גבינת עיזים עם צנובר (טעים במיוחד ממרח גבינת רוקפור עם מרמלת תפוחי עץ). הבראצלים מיוצרים במקום, לפי מתכון סודי הנאמן לגרסתו המסורתית. המקום מעוצב בכזה נועם שכל מה שמתחשק זה פשוט להיכנס, לקפוץ לתוך החור של הבראצל ולא לחזור אף פעם. יש משהו מפנק מאוד בחלל הקטן, בצוות המתוק, בכיסאות הבר המזמינים ובקפה והבירה שמלווים את הבראצל.

תבראצלו את זה.

בראצל – 5-28 ש"ח
להשיג בבראצל, דיזנגוף 165, תל אביב, טל': 03-5226563

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה