24 ביוני, 2012

שמלה שחורה קטנטנה

NUNUNU, מותג שמלביש ילדים מביני עניין בחו"ל, פותח לראשונה חנות בישראל ומבטיח להוציא את הקטנים בסטייל שהיינו שמחים לנכס לעצמנו

עד היום לא שוכחת לנו אמא אחת איך הגענו למסיבת יומולדת לבנה הפעוט, ובאמתחתנו חולצת "קימונו" שחורה לקטנצ'יק. חוץ מלצאת עם נזיפה ("מי זה מביא שחור לילד?!"), הרגשנו קצת כמו הגותים-המוזרים של השכבה. אבל מאז, נראה שחל שיפטינג קטן ומשמעותי בזירת בגדי הזאטוטים, ושקשת הפוקסיה-תכלת-בייבי-פסטל – מתחילה לפנות את מקומה לגוונים ודגמים שלא היו מביישים אף פאשניסטה.

מותג ישראלי שהלביש עד היום רק קטנטנים יודעי דבר בחו"ל, ומציע אאוטפיטים אלטרנטיביים בצבעים מונוכרומטים-רגועים והדפסים אורבניים – מצליח להעלות את כל הקטגוריה לרמה חדשה של מגניבות ויופי. תחת השם הקולע והמשעשע NUNUNU (משהו בין נזיפה ונחת, תלוי מאיזה עדה אתם), מעצבות טלי מילכברג ואיריס אדלר קו שלם של בגדי בייסיק לילדים מגיל אפס ועד 8. יש שחור, אפור כהה ולבן, מעט ורוד-דהוי או צהוב זוהר עדכני, יש הדפסי גולגלות, בגדי גוף עם כוכבים, טי שירטס עם משוואות, מכנסונים קצרים משופשפים או טייץ כהים, גופיות "סבא" ארוכות, שכמיות דקות, שמלות-חולצה עם הצהרות מרדניות, חצאיות עם עיטורים הנדסיים-גיאומטריים ומכנסי הרמון מגניבות – והכול נתפר כאן מבדים נעימים ונושמים, בגזרות בוגרות ונקיות ובטכניקות מדויקות שמעניקות תמורה מלאה להשקעה. ארבע שנים אחרי שכבשו חנויות ברחבי העולם כמו בארניס בניו יורק או פרד סיגל באל.איי והגיעו עד זאטוטי-סלבז (כמו אלו של סלין דיון), החליטו העונה לפתוח לראשונה חנות בישראל ולענות על הביקוש הגובר של הורים שאוהבים ליישר קו בין המלתחה הסטייליסטית שלהם לזו של הקטנים.

לסיכום, בדיוק כמו שלא תתפסו אותנו עם אוברול-בזוקה ואפליקציית עננים, אין סיבה להוציא את הילדה ככה לגינה. בכל זאת, יש לה מוניטין אינסטגרמי לשמור עליו.

בגדי ילדים מגילאי אפס ועד 8 שנים – החל מ-130 ש"ח (למכנסיים קצרים לילדים) ועד 230 ש"ח (אוברול מכנסיים-גופיה לילדות)
להשיג בשואורום של NUNUNU – הגנים 7, קריית שאול, רמת השרון (ובקרוב בחנות אונליין), חפשו בפייסבוק NUNUNU Baby, שעות פתיחה: ראשון-חמישי 15:00-10:00, שישי – 13:00-10:00. וגם בחנויות Peanuts (הרותם 6, רשפון), וב-Sugar & More (בעלי המלאכה 12, תל אביב).

 

 

 

 

כשאת צורחת לא. NUNUNU

 

 

 

[PSGallery=c1s3jfdm8e]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה