13 במאי, 2010

שמעו משהו

האוזניות של המותג האמריקאי skull candy יגרמו לווקמן שלכם להראות הכי טייסטו ברחוב (אף אחד לא צריך לדעת שאתם שומעים את הפיציקט של רינת)

כבר מזמן ויתרנו על האופציה להיראות מקוריים. כולנו לובשים את אותו צעיף (ובטוחים שרק אנחנו שלפנו אותו מהסניף הסודי בברלין), מניחים את הרגליים על אותו שולחן קפה (עמ' 25 בקטלוג), מסנוורים את הרחוב עם אותם משקפי שמש ומתלוננים על זה מאותו נייד. אז חבר'ה, או שמתחילים לתאם ערב לפני מי לובש מה (אתם יכולים מחר לבוא עם קרוקס כחולות מבחינתנו), או שמישהו ייתן בנו סימני הבדלה ומהר.

דרך אחת לעשות זאת, שתטפל בו זמנית גם בבעיית האוזניות הלבנות שכולם מסתובבים איתן, היא להיכנס לאתר של חברת העיצוב האמריקאית Skull Candy ולבחור אחת ממאות אוזניות מהממות וסופר מגניבות שהיא מציעה. שלא כמו בעברית, סוגי האוזניות באנגלית מתפלגים בקלות על-פי שמם לכמה קבוצות, ובמקרה הנ"ל, כולן ממש כפי שנקרא המותג – ממתק לגולגולת: יש Head-Phones – אוזניות המתלבשות בקשת מעל לראש, כאשר חלקן מתקפלות, חלקן צמודות לאוזן (on ear) וחלקן רחוקות מהראש (over ear) ושומרות על הפן; יש Ear-Phones, שהן אוזניות כפתור קטנות הנכנסות לתוך האוזן עצמה (in ear) בכמה צורות שונות; יש אוזניות מקצועיות הכוללות מיקרופון, יש אוזניות אלחוטיות, יש כאלה שבאות כבר עם נגן מוזיקה מובנה, יש מיוחדות לפלטפורמות משחקי וידאו ויש אפילו כאלו העשויות טיטניום, שקשה להרוס גם אם תתעקשו.

אבל עד כאן החלוקה הטכנית. עכשיו נראה אתכם בוחרים בין אוזניות משובצות, אזניות מוזהבות, אזניות לבנות עם פרווה וורודה, אזניות בצבעי דגל הראסטה, אוזניות ממותגות לפי קבוצת הספורט החביבה עליכם, אוזניות בהשראת אמני מוזיקה כמו סנופ דוג או מטאליקה, ובין אלו עם הקוף המגניב של מותג ההלבשה PAUL FRANK. ואם זה לא מספיק, "סקאל קנדי" מציעה גם פירות משיתופי פעולה מעניינים בינה לבין חברות ביגוד וספורט אחרות, כמו קסדות אופנוע עם אזניות בילט-אין, חליפת ריצת עם מערכת מוזיקה ושמע, אזניות במחממי אוזניים, משקפי שמש תואמים ועוד. באתר החברה, שתומכת גם באירועי מוזיקה, גולשים, סקייטרים, די.ג'ייז ושאר עולמות, תוכלו לסנן את האוזניות לפי פיצ'רים, טקסטורות או צבע, לקרוא תגובות על כל אוזנייה, לראות במעבר עכבר על ריבועי הצבעים איך נראית כל אחת בכל גוון, ואפילו ליהנות מהנחה של 25% על קולקציות ישנות שייצורן הופסק כדי לפנות מקום לחדשות.

עכשיו עם ממתקי הגולגולת החדשים שלכם, לא משנה אם אתם שומעים את האחרון של חווה אלברשטיין, הראשון של גנז אנד רוזס, או סתם גלגל"צ – יחודיים אתם בטוח. ובפעם הבאה בפינתנו "איך להתאבזר באופן מקורי": כפכפים. דחוף.

אוזניות מעוצבות – החל מ-14.95 דולר (אזניות כפתור) ועד 149.95 דולר (אזניות ראש מקצועיות)
להשיג בחנות המקוונת של Skull Candy, וגם ברשת "באג", iDigital, ו-"אנטר" (סניף קניון עזריאלי, תל אביב)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה