19 ביוני, 2011

שמש, כמו ביצה קשה

שמנו עין על בגדי ים לילדים שמלבד העובדה שהם מהממים, מתברר שגם ילדיה של גווינית פלטרו לובשים אותם. יותר מזה?

לא יודעים אם שמתם לב, אבל אין נושא שיחה יותר מסעיר ומפחיד מ- קרני השמש. גם אם ניקח את המצב בסוריה, המשט הטורקי ונפתולי הקוטג' – היא עדיין תנצח בענק. ואם חסר לכם משפט כדי להשתלב בשיחה כלשהי, אל תהססו. פשוט תגידו משהו בעניין (מותר ללכלך על אימהות שלא שומרות על כללי החשיפה לשמש), ותראו איך כולם מסובבים את הראש ומסתכלים עליכם פתאום באור חדש ולגמרי יוּבִי פרנדלי.

אמילי וסברינה, צמד אנגליות שמבינות באופנה ובחיים בכלל, עיצבו לפני שלוש שנים ליין בגדי ים וחוף מרהיבים לילדים, שכולם מסנני קרינה ובכך אמורים להשקיט את דאגתה של אמא (שבדיוק יונקת בלחיים סמוקות את האייס-קפה החמישי שלה). קוראים לו Sunuva, הוא נועד למביני עניין בני שנה עד שתים-עשרה והן מגדירות אותו "מאד בוהמייני, רענן ושיקי". ההדפסים הורסים-שזה-לא-אמיתי והקולקציה כוללת בגדי ים וחוף, חולצות ארוכות שרוולים (אנחנו מאד בעד), מערכות תואמות לאחים ולאחיות, אביזרים משלימים ואפילו קולקציה לאמהות מגניבות. בגדי הים של "סאנובה" נמכרים כיום ב-80 חנויות בעולם, ביניהן "הרודס", "סלפרידג'ס", "לה בון מארשה" בפריז ועכשיו גם כאן, ועם לקוחותיהן המרוצות נמנות גם כמה סלבּימהות שאנחנו מאד מעריכים את טעמן המשובח: גווינת' (פאלטרו), קלאודיה (שיפר), קייטי (הולמס) ואיילה (פישר). אנחנו אמנם טרם נגענו בפלא אבל לא יכלנו שלא להתלהב מהעיצובים המקסימים והעדינים, מהסטייל המשובח וכמובן – מהפרסטיז'ה.

ואם תשאלו אותנו, אנחנו הולכים לים כמעט כל יום בשעה חמש אחר הצהריים, ולא מטרידים את הראש היפה שלנו בשאלות של שמש וקרינה. רק בשאלות של טיפוח ויופי.

ביגוד ים וחוף של "סאנובה" – החל מ-34 פאונד לבגד ים (25 פאונד דמי משלוח לישראל)
להשיג ב"אליס" בהרצליה פיתוח (כיכר טיראן, אלכסנדר ינאי 4), בחנות של מלון הילטון בתל אביב (רח' הירקון) ובאתר – www.sunuva.com

[PSGallery=6j30k2c3x8]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה