03 בנובמבר, 2011

שנה מאוחרת

לוח שנה שהכינו ויזמו סטודנטים לאיור בשנקר – מעורר בנו רגשות חיובים ביחס לשנה שהתחילה זה עתה

בתור דחיינים רציניים, שרוחצים כלים רק כשבאים אורחים ש"חייבים כפיות נקיות", שמזמינים מקום במסעדה כשאנחנו כבר בחניה, או מתקנים את מפיץ החום שנייה אחרי שהילד חטף אנגינה – אין פלא שרק עכשיו נזכרנו לחפש לוח שנה. וכשתבינו באיזה לוח שנה מדובר – תראו שיתחשק לכם מיד להחזיק אחד כזה עד 2022 לפחות.

קבוצת סטודנטים משנקר, שהם גם ובעיקר חברים טובים שמתחילים זה עתה את השנה הרביעית ללימודי איור, החליטו בקיץ האחרון לעשות משהו כיפי יחד, להתנסות בפרויקט משותף שיחבר בין כשרונותיהם, ויצרו בעצמם לוח שנה מאויר מהיפים שראינו, שכולו בניחוח "לא תאמינו מה מצאתי במומה". מה שהחל כקבוצה קטנה של 3 חברים, צבר תאוצה והפך במהרה לכמעט 12 אמנים, כשכל אחד קיבל חודש אחר לאייר. כדי להקנות ללוח מראה אחיד – החליטה הקבוצה על נושא משותף – עולם החיות, גן חיות והבריחה ממנו, ואפילו על צבעוניות ספציפית: כל אחד חייב להשתמש בשני צבעים בלבד – כחול, פלוס צבע נוסף לבחירה חופשית. כך תמצאו למשל קוף אסטרונאוט בספטמבר, פילים בדצמבר, לוויתנים באפריל, כרזה עם היפופוטם ביולי ודמויות אנושיות עם מסכות חייתיות במרץ. את הלוחות והאיורים שיצרו, הדפיסו יחד כל העוסקים בפרוייקט (ששמו אגב Animals at my door) בסדנת דפוס המשי של סטודיו "בעלי המלאכה" (זוכרים מכאן?) והתוצאה לא פחות ממושלמת. בנוסף ללוחות הניתנים לתלייה על הקיר, תוכלו להשיג גם כרטיסי ברכה תואמים לאיורים, ובקרוב (בשבוע הראשון של חנוכה) תוכלו אפילו לחזות בכל העבודות בתערוכה מיוחדת שהוקמה לכבוד הפרוייט המבורך ותתארח בקפה "קסבה" בפלורנטין.

אם עדיין אין לכם לוח שנה, או גרוע מכך – יש לכם את זה שמגיע קומפלט יחד עם פוליסת הביטוח – רוצו לתפוס את העותקים הבודדים שעוד נשארו. זוהי קריאה אחרונה לפתיחת שנה טובה.

לוח שנה עם איורים של סטודנטים משנקר – 139 ש"ח (18.5 ס"מ / 35 ס"מ)
לצפייה בכל האיורים ופרטי האמנים – היכנסו לאתר Animals at my door, לתמונות מתהליך ההדפסה – היכנסו לדף הפייסבוק
להשיג ב-"Notbook" (מונטיפיורי 25, תל אביב), "המגדלור" (הרכבת 4, גן החשמל, תל אביב), באוהאוס (דיזנגוף 99, תל אביב), וסדנת "בעלי המלאכה" (י.ל. פרץ 15, תל אביב)

>>> הסטודנטים המשתתפים בפרויקט: דפנה פריידנריך, נינה לימרב, שירי ורד, דניאל גולדפרב, עמרי כהן, אלעד תייר, אירה פלובסובה, תמר דברת, הדר ראובן, יונתן פופר, אסנת פייטלסון.

 

שתהיה שנה מהממת. לוח השנה של Animals at my door פרוש לפניכם (צילום: דפנה פריידנרייך)

 

 

לוח מ-פיל. Animals at my door

 

 

חודש יוני מיד לאחר ההדפסה. Animals at my door

 

שנה הלכה, שנה באה. לוח השנה פרוש

 

 

עבודה של הדר ראובן, חודש ינואר. לוח השנה של תלמידי שנקר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה