12 בספטמבר, 2018

שנה שנפתחת בתיק

התיקים של ענבר הררי שואבים השראה מתל אביב ועד עיר מגוריה הנוכחית, ברצלונה, ונוצרים מהחומרים האיכותיים ביותר שיש לספרד להציע. תיק קודם מסמורטט? אתה לא עובר את תשע"ט

אז איך תפסה אתכם השנה החדשה: עם כתמי רימון / צימעס / חזרת? נחנקים מעוגת דבש אורגנית מהכוורת? מתאוששים מיתדות שנרדמתם עליהם בכנרת? איך שלא יהיה, חג אחד (וגם שני!) מאחורינו, רק עוד 100 לעבור. ובין כל הארוחות, המשפחות והפקקים מדן ועד נתב"ג – הצלחנו בכל זאת להרגיש שנה חדשה נפתחת. האקלים קצת יותר לטובתנו (אין על היוֹרֶה!), הלחץ והסערות טיפה מאחורינו ויש ניחוח של שינוי באוויר. או שמישהו מחמם במיקרו שאריות?

איך שלא יהיה – גם לנו בא לפתוח דף חדש. ואם לא דף – אז תיק: ה-פריט שהכי עוזר לנו להיפרד מתלאות השנה שחלפה, להוריד מעמסה מהכתפיים (נעים להכיר, קווזימודו!), לנפות קבלות שנתקעו בתחתית, לגרוף שאריות סליים, לסנן כרטיסי מועדון שנסגרו (מאמי, יש לך נקודות ב"רחל גבות-שפם"?) ולהכניס לתוך תיק נקי ועדכני – רק את מה שבאמת נחוץ, חיוני ונכון לנו, מעכשיו ועד אלול (סורי, אלוכג'ל, אתה הכי תשע"ח). תיק כמו אלו שמעצבת ענבר הררי. דחוף, תיק-תוק!

לאחר שסיימה (ב-2011) לימודי עיצוב אופנה ב"שנקר", ועבדה בעיצוב אופנת גברים בארץ, וגם בלונדון ובזארה ספרד, עברה עם בן זוגה לפני 3 שנים לברצלונה. הצבעים, הסגנון וחומרי הגלם שפגשה בעיר הססגונית, הדליקו את ענבר להעמיק בתחום אחר – עיצוב תיקים. בעקבות תחקיר ארוך, מצאה בית מלאכה משפחתי מקומי, שמייצר פריטי עור למותגי יוקרה אירופאיים, והחלה להעביר אליהם אבי-טיפוס שיצרה בסטודיו בביתה. התכנון, ההפקה והטעם של ענבר, יחד עם האיכות הגבוהה, הגימורים וההקפדה במפעל על הפרטים הקטנים – הולידו בשנה שעברה קולקציה ראשונה למותג הקרוי על שמה, שכבר הטריף את המקומיות משני צידי הים התיכון.

יש לה תיקי-חגורה מהממים (Belt-Bag) בגודל מלבני מדויק, גרסה עדכנית לפאוצ'ים שהכי חזרו; יש תיקי צד גדולים ואלגנטיים או דווקא קטנים ומלבניים; יש קלאצ'ים שטוחים יפהפיים, או ארנקוני-מיני שמספיקים להכל; יש תיקי מעטפה ללבישה אלכסונית ("קרוס-בודי באג") ועוד דגמים שיעשו צורה לברדק שאתם סוחבים, וירימו לכם את הדירוג מ"שק" – ל"שיק". לכל דגם מספר צבעים מבלבל (זה הזמן לברר אם אתם טיפוס של ירוק-יער או ורוד-מסטיק) ומראה פנימית נשלפת (לטאץ' אפ אחרון לפני סלפי משותף). הקיץ, נוסף קו ריזורט היסטרי עשוי קש (מראפייה מקומית עמידה), עם בטנת כותנה מבפנים, ציפוי נגד רטיבות ושפשופים מבחוץ ובגימורי עור צבעוניים שיעשו לכם חיים לא פשוטים.

נסו לבחור את האחד שיעשה לכם את השנה, וברוח החג – ערכו לקודם תשליך, כמו שצריך. זיכויים ממתנות חג הזויות? יש לכם בית חדש. וואמוס!

 
תיקים וארנקי עור של ענבר הררי (מיוצר בספרד) – 350-1,140 ש"ח
להשיג באתר, בבוטיקים בברצלונה ובתל אביב – "בוטיק 5" (לינקולן 5), KAV (בת עמי 3, יפו), "טקטיק" (כיכר המדינה, ה' באייר 32). פרטים בטל' (ישראלי): 052.2580561, בפייסבוק ובאינסטגרם

 

 

סי להכל, גרסיאס. הצצה לכל הדגמים, INBAR HARARI

סי להכל, גרסיאס. הצצה לכל הדגמים, INBAR HARARI

 

ויווס לוס בולסוס. הצצה לקו הריזורט היפה, בכל גימור (צלם: Arne Grugel)

ויווס לוס בולסוס. הצצה לקו הריזורט היפה, בכל גימור (צלם: Arne Grugel)

 

כל הברדק - ישר לארנק. קלאצ'ים וארנקונים; INBAR HARARI

כל הברדק – ישר לארנק. קלאצ'ים וארנקונים; INBAR HARARI

 

החיים קש. INBAR HARARI (צילום:Arne Grugel)

החיים קש. INBAR HARARI (צילום:Arne Grugel)

 

האם אתם יותר ורוד-מסטיק או ירוק-יער? התשובות אצל יובל שרף

האם אתם יותר ורוד-מסטיק או ירוק-יער? התשובות אצל יובל שרף

 

החיים בוורוד. INBAR HARARI

החיים רוסה. INBAR HARARI

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה