12 ביולי, 2011

שנינו מאותו הכפר

"ילקוט הרועים" הוא קייטרינג בסגנון כפרי ששם דגש על לחמים, גבינות ושאר ירקות

או שזה הפרומואים של "מאסטר-שף", או שזה החופש הגדול, שמורגש כבר על כל ספסל בעיר. איך שלא יהיה, מצאנו את עצמנו לאחרונה מבלים במטבח יותר ויותר, מנסים לרגש את יושבי הבית, ועל הדרך לבטא את היצירתיות שלנו (חיים כהן, לא תאמין איזה חביתת קבנוס ובצל שרוף אתה עומד לטעום). ואולי זה היה בכלל קייטרינג "ילקוט הרועים" שהצית לנו את הדמיון, החשק והכיריים.

את אביב צ'פניצקי, המייסד והשף הראשי העומד מאחורי "ילקוט הרועים" פגשנו לפני כמה שבועות, כשהגיע להתארח אצלנו ובידו מטעמים שונים ומיוחדים (ככה אנחנו אוהבים את האורחים שלנו). היו שם חלות קטנות ומתקתקות עם שזיפים מיובשים שאביב אופה בעצמו, והוגשו לצד חמאת פירות יבשים בהכנה ביתית, עגבניות מיובשות בעשבי תבלין, וגם קיש טעים מבצק פריך שחולק ל-3 חלקות טובות בטעמים שונים (שליש פטריות יער, חורש, שמפיניון ופרמז'ן; שליש קישוא קלוי, פלפל חריף, נענע ופטה עיזים; ושליש בטטה, רוקפור ואגוזים).

אביב שלמד בישול ב"תדמור", הספיק מאז לעבוד במסעדות כמו "מנטה ריי", "ננוצ'קה", קונדיטוריות "חטאים מתוקים", "בן עמי" ו"אסף ארטיזנל", אך החליט לפני שנתיים לפתוח מטבח קייטרינג משלו, שיציע תפריטים בהתאמה אישית, ויתרכז במנות פשוטות ולא מתחכמות מדי בסגנון כפרי. זה אומר שכל מנה שתבקשו מאביב, תתבשל אצלו במטבח מאל"ף ועד ת"ו, מחומרי גלם מקומיים ומשובחים (הגבינות והיינות מגיעים ממיטב המשקים הישראלים), תוך דגש על שימוש בלחמים, גבינות, ירקות וקטניות. בין השאר, סיפר לנו אביב שהוא יכול לארגן ארוחה לזוגות בודדים כשף פרטי, וגם לערוך אירועים או חתונות קטנות (עד 80-100 אנשים) ואירועי קבלת פנים. אבל אנחנו כבר לא הקשבנו בשלב הזה, אלא צללנו לתוך גביעי מוס גבינה פירורים ומוס שוקולד מריר 60% אחוז שהכין, ודמיינו איך הגננת תתאהב בנו מחדש כשנפציע עם כל זה במסיבת סוף השנה. האמא המשקיענית של שובל, תאכלי אבק.   

קייטרינג כפרי – החל מ-180 ש"ח לאדם (בהתאם לתפריט שתרכיבו)
לפרטים "ילקוט הרועים", אביב צ'פניצקי,
טל': 052-8525199, www.haroeem.co.il

 

[PSGallery=71q10vr10yki]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה