14 במרץ, 2010

שנת התה שלי

במקרה הבא מומלץ מאוד להסתכל בקנקן ולא רק לגמוע בצמא את מה שבתוכו: תה אריזונה, המוקף בוואחד אריזונת מהממת, עשה עלייה מאמריקה והוא כאן כדי להבטיח לכם קירור לבבות

השרב הזה תפס אותנו לא מוכנים. פתאום, באמצע היום, בבת אחת, התחלנו להרגיש גלי חום מהבילים, למרות שלמיטב ידיעתנו – נותר לנו עוד קצת זמן עד גיל המעבר. מדהים להיווכח איך משנה לשנה אנחנו מספיקים לשכוח כמה מתעתע האביב הישראלי, כמה בלתי צפוי ונתון למצבי רוח הוא יכול להיות. אין ספק, הוא מזכיר לנו כמה מטובי מכרינו, אבל אפילו העובדה הזאת לא גורמת לנו לחוש כלפיו עודף אמפטיה.

מאחר שנתפסנו באמצע הרחוב כשאנחנו עטופים בסוויטשירט עבה, ג'ינס ונעליים כשכל המתקפה החמסינית הזאת החלה, נזקקנו בדחיפות לעזרה ראשונה שתסייע לנו לצלוח את היום בשלום. נכנסנו לחנות הראשונה שראינו בדרך וזחלנו מעולפים לעבר מדפי המשקאות. שלחנו יד אל הבקבוק הכי יפה שקפץ לנו לעין (בכוחותינו האחרונים הספקנו להזות את הסלוגן "גם משקה קל – גם אחלה אגרטל") ובדרך לקופה כבר השמענו אפקטים של גלו-גלו-גלו. כשנרגענו, התפנינו להביט מה זה היה, הדבר הנפלא הזה ששתינו. ובכן, אריזונה תה. 100% מרכיבים טבעיים, טעם מצוין (ג'ינסנג ירוק) ובקבוק שעושה רושם מצוין ליד המחשב. אחר כך הסתבר שאריזונה הוא הפתרון לצימאון של כמה מחברינו הקרובים, חלקם נשבעים שהטעם המוצלח ביותר בסדרה הוא דווקא תה ירוק לימון. בדקנו באתר האמריקני וגילינו שבארה"ב עולה האושר הזה רק 99 סנט לבקבוק – נס שכמובן לא חזר על עצמו בארץ הקודש, וחבל.

אבל בפעם הבאה שהאביב ייכנס לקריזה וימיט עלינו עוד שרב כבד, אנחנו נחושים בדעתנו לבחור באפשרות המרעננת ולברוח מיד לאריזונה. אם כבר חיים במדבר, אז לפחות שיהיו בסטייל.

תה אריזונה במגוון טעמים – 15 ש"ח
להשיג ברשתות השיווק, www.drinkarizona.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה