01 במרץ, 2010

שעת טיפול

סיגל אלבז מטפלת בשיטה מיוחדת המשלבת קואצ'ינג, שיחה נעימה ושחרור הגוף ממכאובים (ומצורת הספה שתפסנו במהלך מרתון של "אבודים")

לא משנה כמה נשתדל – יש דברים שלא יתיישרו לעולם עם לוח הזמנים הצפוף שלנו. בדיוק כמו שאי אפשר לנקות את הבית בשלוש דקות ואי אפשר לייבש את הלק בחמש שניות (חליק, אי אפשר), כך גם אי אפשר לבצע שינויים משמעותיים באמת בחצי יום עבודה (שזה כמעט לייף טיים במושגים שלנו). ובכל זאת, כשכאבי הגב והעצבים מתמזגים עם הצלצולים באוזניים והטשטוש בעיניים – אנחנו יודעים שהגיע הזמן להשקיע בטיפול, ושייקח כמה שייקח.

סיגל אלבז היא מטפלת בשיטת גרינברג בשילוב עם קואצ'ינג והיה לנו העונג לבקר אצלה בקליניקה. מטרת הטיפול שלה היא לשחרר את הגוף ממכאובים ואת הנפש ממחסומים, ובכלל – להעלות את מד הסיפוק שלנו מהחיים. הטיפול כולל בין 10 ל 12 מפגשים (!) בהם נעשית עבודה דרך הגוף ועם הגוף על ידי זיהוי המקומות הפיסיים שמגיבים למצבים רגשיים (או להרגלים שלנו) וכיצד ניתן לבחור ולנהל את כל המהלך אחרת. במסגרת הטיפול מתקיימת בכל מפגש שיחה נעימה ומעמיקה בה המטופל מתמודד עם השאלות המרכזיות בחייו ובוחר לעצמו משימות עד לפעם הבאה. בנוסף, מגע ידיה של סיגל לבדו מחולל פלאים וזאת עוד לפני שהספקתם להבין למה בכלל באתם.

ושוב למדנו על בשרנו שלאכול פעם בחודש גזר זאת לא דיאטה, שלדבר עם חברה בבית קפה זה לא טיפול פסיכולוגי ושלעלות לדירה שלנו בקומה הראשונה זאת לא פעילות סיבולית. אם רוצים להזיז משהו באמת – צריך ללכת על התהליך. כולו. עד סופו. בהצלחה לכולם.

טיפול/מפגש (בן שעה) – 200 ש"ח (טיפול ראשון – 100 ש"ח)
לפרטים נוספים – סיגל אלבז, טל': 050-2008248

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה