28 ביולי, 2013

שף על גלגלים

פרויקט "אוטואוכל" מציע לתושבי ירושלים בכל יום מנה אחרת, במיקום אחר ועם שף אורח המבשל לצד אסף גרניט. קחו אותנו אתכם

כבר שבוע אנחנו שומעים מכל נודניק שחזר מירושלים "ביקרתם ב'אוטואוכל'? זה מאסט!". אם השמועה עוד לא הגיעה אליכם, חכו עוד רגע. מתברר שבימים אלו (ועד 12.08) במסגרת "עונת התרבות" בבירה, מסתובב לו בעיר מעין אוטו-גלידה בוורסיית גורמה. תתרכזו, זה מורכב וזה הולך ככה: בכל יום מתבשלת באוטו מנה אחרת לתושבי שכונה אחרת, אותה מגיש אורח מתחלף (בעל אוריינטציה ירושלמית) לצד השף אסף "מחניודה" גרניט.

לצערנו עוד לא יצא לנו להשתחרר מהמקלדת ולתפוס את כל האקשן בלייב (איזה? למסיבת סיום של הילדה בגן לא הגענו). אבל תראו מי כן ביקרה, טעמה והתעלפה: הנסיכה והעדשה חדת העין, בעלת אחד הבלוגים היפים, הצלמת יעל אילן. יעל מלווה את המסע הקולינרי הזה (יחד עם עוד 2 צלמים ועם הילה אלפרט, הדיי עפאים ואסף גברון) ומעלה בכל יום פוסט מגרה על מה שהלך שם ופיספסנו. כך למשל ביום הראשון תיעדה איך זכו הקטמונים לזלול קציצות של אלרן שרלפר ממסעדת "עזורה" הוותיקה; ביום אחר ג'קי לוי הפתיע את הילדים בפסל "המפלצת" עם בריק טוניסאי-טריפוליטאי ושעת סיפור; למחרת הגישה דנה וייס מנת גאדו-גאדו (תבשיל ירקות אינדונזי מוקפץ ברוטב בוטנים), והיה גם מישל קישקה שדאג לעוף טרגון עם פלחי תפו"א מהממים לכל באי פארק המסילה.

עד שגלגלי האוטואוכל ייעצרו סופית נשארו לכם בערך שבועיים. ככה שאפשר עדיין לשלוף את הילדים מהוי.או.די ולהתעדכן בכל יום מי האורח הסודי שנבחר לבשל עם אסף, איפה ומתי (שפרה קורנפלד, שמרי לנו מנה). לאחר שהמסע יסתיים, יושק ספר המתעד את המתכונים, הסיפורים והתמונות. ומי שלא מתאפק, מוזמן כבר עכשיו להציץ בבלוג של יעל ולהתפלל שכל הכיף הזה יחנה יום אחד מתחת לאף שלנו.

"אוטואוכל" – עד 12.08.13 (מנה, מיקום, שעה ושף אורח מתחלפים כל יום) – 20-50 ש"ח למנה ושתייה קלה (היום: שער יפו, 23:00, האמן מתן ישראלי יגיש עטייף במילוי סודי).
עדכונים באתר "עונת התרבות", בפייסבוק "מחניודה" (מנהלים אמנותיים: אסף גרניט ואיתי מאוטנר). לתמונות מהפרויקט בבלוג של יעל אילן – היכנסו לכאן (מומלץ גם להציץ בפוסטים קודמים שלה, כמו זה או זה למשל).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה