12 ביולי, 2012

שקט, כותבים

גליה רוזנטל מצאה את המקום המושלם להתחיל בו קריירת כתיבה מספקת

קונדיטורית, סטודנטית לקולנוע, מנהלת הנפקות, רכזת  משאבי אנוש, ד"ר לספרות יהודית- גרמנית וגננת נפגשו … זאת היתה יכולה להיות תחילתה של בדיחה מוצלחת, אבל שש הנשים האלה וביניהן אני נפגשנו בסדנת כתיבה.

בערבי חמישי, בדירה מוארת, שלתוכה מציץ הירוק של רמת אביב, תמיד עם בקבוק יין ועוגה (בכל זאת היתה שם קונדיטורית) כתבנו  את מי שאנחנו. כולנו אימהות, חלקנו בראשית דרכנו, חלקנו מנוסות יותר וכולנו אוהבות לכתוב. ובתוך מלתעות החיים שמאיימות לבלוע אותך אם את אמא צעירה שצריכה להספיק לחתל, לבשל, לטפח קריירה, לטפח זוגיות ולטפח את עצמך מבחוץ ומבפנים, פילסנו לעצמנו דרך ועשינו לנו מקום לכתוב את הסיפור שלנו.

"סיפור משלך" הוא בדיוק המקום לעשות את זה. הסדנא, בהנחייתן של נעה ידלין וענת עינהר, שבחוטיהן העדינים ובמגען הרך עזרו לכל אחת מאיתנו לרקום את הסיפור שלה ולהביא אותו אל הכתב, היא סדנא קטנה ואינטימית, מקום בטוח להתחיל לכתוב בו. לא שיערתי בנפשי עד כמה המסע הזה בחברתן של נשים אחרות יהיה קסום ומלא יצירתיות, מלא נשיות ושבסופו הכתיבה שלי תניב פרוזה שאנשים אחרים יהנו לקרוא.

מאה וחמישים המלים שהיקצו לי לא מתחילות אפילו לתאר את התהליך שעברתי, כל מה שאני יכולה לכתוב במלים שעוד נותרו לי הוא, לכו על זה, עכשיו!.

סדנת הערב: ימי חמישי, 20:30-22:30
סדנת הבוקר: ימי רביעי, 10:00-12:00
מחיר הסדנאות: 1,400 ש"ח ל-12 מפגשים
מלבד סדנת "סיפור משלך" תיפתח ממש בקרוב גם סדנת בוקר מעורבת לנשים ולגברים

לפרטים נוספים – נעה: 052-3112168 ענת: 050-2321425

ועוד בעמוד הפייסבוק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה