02 בינואר, 2012

שקט, מתכרבלים

כל פריטי הבייסיק החורפיים שמעצבים ב-SQ1 ייגרמו לכם להרגיש בבית – גם באמצע ישיבת צוות במשרד

לאחרונה, בית האיגלו שבו אנחנו חיים לא מאפשר לנו לצאת מהפּוך, בלי לצאת עם הפּוך. כלומר, אם לא היתה לנו מודעות חברתית מינימלית – יש מצב שהייתם מוצאים אותנו מסתובבים לכל מקום עם הכירבולית הביתית שלנו, מהצחצוח של הבוקר ועד זה של הערב. לפני שנדרדר לשם, החלטנו להיכנס לתוך הדבר הכי קרוב לזה: קרדיגן סרוג אוברסייז של SQ1.

את חנות הקונספט SQ1 (קיצור של Square one), המציגה את קו פריטי הבייסיק הקז'ואלים והכיפים שמעצבת השועלה הוותיקה ברכה בר און, גילינו ממש כשנפתחה ליד המשרדים שלנו ב-2009. מאז, מדי עונה, אנחנו נוהגים לעבור ליד חלון הראווה היפה שלהם ולחמוד את כל מה שמוצג שם בגאווה ומיוצר אגב כאן בתל אביב. לאחרונה, ומרגע שנולדה קולקציית החורף הנוכחית, כבר לא יכולנו לעמוד בזה – כלומר בסווטשירטים המכופתרים, בחולצות האוברסייז הגבריות, בחצאיות המקסי, במכנסי רכיבה געטקסיים, בסריגי טומבוי מרושלים, בלייזרים במראה "גנבתי מהבויפרנד", ובשלל הפריטים שעושים תחושה של בית – גם מתחת למזגן המשותף במשרד. 

אבל כאמור הפריט שהכי שבה אצ לבנו ואף זכה לחזור איתנו הביתה – קרדיגן סריג עשוי צמר ואקרילן (סיב המאריך את חיי הסריג ומונע עקצוצי סוודר) בגודל ואטיטוד של כירבולית. הקרדיגן שמגיע בצבעי חום ושמנת, בסריגה ידנית גדולה, עם גימור וכיסים חיוניים מבד רך – עומד ללוות אותנו מעתה לכל מקום שאין בו גוף חימום דיסנט, לפחות בדרגת כווויה. במילים אחרות, עד האביב – אין סיכוי שהפריט הזה רואה מכונת כביסה.

קרדיגן סריג אוברסייז – 690 ש"ח (שאר המחירים נעים בין 180 ש"ח לגופיות וצעיפים, ועד 890 ש"ח לז'קטים)
להשיג ב-SQ1, מסריק 16, תל אביב, טל': 03-5233184, לפרטים נוספים היכנסו לעמוד הפייסבוק


נעים לי מאוד. SQ1 (צילום: אסף עיני)

 

יש לי יום-יום חג. בגדי הקז'ואל של SQ1 (צילום: אסף עיני)

 

[PSGallery=9ktpfti410]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה