02 בספטמבר, 2009

שקית הפתעה

מירית וינשטוק חוגגת למותג הנושא את שמה חמש שנים, ושמלה א-סימטרית בעיצובה - היא בדיוק ההפתעה שתמיד רציתם למצוא בשקית בסוף מסיבת יומולדת

כשהיינו ילדים היינו מכורים לשקיות הפתעה. בסוף כל חגיגת יום הולדת היינו מצפים בקוצר רוח לגלות מה יש בה, בשקית שקיבלנו מחתן או מכלת השמחה. אולי נמצא בתוכה משרוקית? ואולי מחק בצורת תות? ואם יתמזל מזלנו באמת, אולי נגלה בפנים חופן סוכריות גומי? אחר כך גדלנו, ולציפייה המתוקה ההיא לא נותר זכר. אף אחד כבר לא מחלק לנו שקיות הפתעה בימי הולדת. מקסימום, אומרים לנו תודה על מתנה שעלתה לנו הון. איזה מין חיים אלה, תגידו.

בסוף השבוע הקרוב זה יהיה אחרת. במכירה מיוחדת שתתקיים אצל מירית וינשטוק לרגל חגיגות חמש שנים למותג, אפשר יהיה לצאת עם הפתעה רצינית בשקית: שמלה א-סימטרית בהשראת שנות העשרים, עשויה שיפון משי בקפלים ותחתיו בד ג'רסי כותנה.השמלה הקלילה והאוורירית הזאת מעוצבת מעל הברך, נקשרת במותן ומזכירה שמלות קוקטייל קל. היא מגיעה בשלל צבעים: כחול רויאל, ורוד, צהוב, אדום ושחור ורגל החגיגות, וינשטוק מוכרת אותה ב-50% הנחה(!), לצד פריטים נוספים בהנחות ממגוון הקולקציות שלה לאורך השנים. עוד במכירה: סאמפלים, פריטים בעבודת יד, יד שניה ופריטי ינטאג' שנאספו משווקי פשפשים וחנויות ברחבי העולם. הכינו את שקיות ההפתעה שלכם, ושיהיה במזל טוב.

שמלה א-סימטרית – 825 ש"ח (במקום 1,650 ש"ח)
להשיג בסטודיו של מירית וינשטוק, שניצלר 20 (פינת קיבוץ גלויות 8), תל אביב, קומה שניה, טל': 052-8949378

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה