21 בספטמבר, 2010

שרי, שרי ליידי

טבעת זהב עם תליון דובדבן בעיצובה של מיכל אורן גרמה לנו להבין כמה שובב יכול להיות הפרי הקטן הזה

מה יש בדובדבן שמשגע ככה את הדימיון. חלק רואים בו כפרי המסמל מזל (בייחוד אם מופיעים מולכם 3 כאלה בסלוט-משין בלאס ווגאס), חלק רואים בו פרי עם ניחוח מיושן וקלאסי (בייחוד כשטועמים בונבוניירת שרי שנשתמרה מהאייטיז) וחלק אפילו מייחסים אותו כאייקון נשי מפתה (בייחוד שמקעקעים אותו על החזה ויוצאים ל-"מינרווה").

בשביל מיכל אורן, מעצבת התכשיטים שאנחנו כל כך אוהבים, דובדבן תמיד יזכיר דווקא את אודרי הורן, הדמות הנצחית מהסדרה המיתולוגית "טווין פיקס" ובייחוד את סצינת קשירת הגבעול המפורסמת שלה והסקסית ביותר שנראתה על המרקע לטעמה (אגב, עם גבעול פטרוזיליה זה לא עושה אותו אפקט, בדוק).

בקולקציה האחרונה שהוציאה מיכל תוכלו ללכת יום יום עם רימיינדר קטן משלכם לסצינה ההיא, בזכות טבעת זהב יפהפיה, עשויה 14 קראט שעליה התקינה מיכל אייקון דובדבן, גם הוא עשוי זהב 14 קראט בשילוב אמייל אדום ועלה קטן ירקרק (בתמונה). בסדרה התואמת, תמצאו גם טבעת אחות עם אייקון חיפושית קטן, שרשרת עם לב או דובדבן ועוד מספר תכשיטים מהממים המשלבים זריקות צבע אדום – שעושים חשק לפתוח סתיו בגוונים חמים.

מיכל מספרת שכחיילת היתה צופה קבועה בסדרה, ואפילו השיגה קלטות מקוריות שלה מלונדון, כך שבעיניה – תמיד יהיה חיבור ברור, מובהק וטבעי בין פרי התשוקה הזה לאודרי ולסדרה המסובכת ששיחקה לנו עם המוח פה בארץ הרבה לפני "LOST" ו-"נשות הטייסים".

טבעת זהב K14 "דובדבן" – 575 ש"ח
להשיג ישירות מהמעצבת מיכל אורן, תל אביב, טל': 054-7777383, או בחנות מוזיאון תל אביב; "שרה בראון" (דיזנגוף 162, תל אביב), "רוני בר" (ביאליק 2, תל אביב)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה