22 במאי, 2012

תגידו צ'יז

מצאו לעצמכם אורחים לחג שבועות, או לשבת צהריים (או שלישי בערב), העיקר שיהיה לכם תירוץ לשלוף את עוגת הגבינה שהעיפה לנו את הבלוטות

אוף, כמה נמאס לנו מוויכוחי המשרד המשמימים האלה: ליד מכונת הקפה מתגודדת על הבוקר חבורת חסרי-חיים ודנה בקולי קולות בסוגיה "עוגת גבינה: קרה או אפויה". לוויכוח הזה יש כמה שלבים ידועים מראש (עם פתי-בר או בלי פתי-בר, המתכון הסודי של אחותי/חמותי/הגרוש של גיסתי, לאפות בחום גבוה/נמוך וכו'), ועד ארוחת הצהריים מגיעים כולם פה אחד להחלטה המפתיעה: עוגת גבינה זה עניין של טעם. אבל הפעם, כשאחת מאיתנו הפתיעה והופיעה לישיבת צוות כשבידיה קרטון מרובע ומסקרן, נקטע הוויכוח בעיצומו. מהקופסא הגיחה עוגת גבינה אפויה עם ענבים, כשהיא מצופה בשמנת מתוקה ומעוטרת בענבים טריים. לא בדיוק זכור לנו במה עסקה הישיבה השבוע, בעיקר משום שהיינו מרוכזים בכפית החד פעמית שלנו שחפרה, יישרה והעמיסה בגרגרנות בלתי קולגיאלית מובהקת.

מהפגישה החד שבועית הזאת יצאנו במסקנה גורפת: השילוב של גבינה לבנה ומתוקה עם פירות טריים חיוני לבריאות הנפש, בעיקר בימים שלפני, תוך כדי ואחרי חג שבועות. לא שאיכפת לנו לגוון מדי פעם עם ריקוטה ופלחי אננס, או פיקורינו ופסיפלורה טרייה, אבל עוגת הגבינה/ענבים של קונדיטוריית "ביסקוטי" הקפיצה לנו את בלוטות הטעם לגבהים נוסקי-חך. חברתנו הנאמנה דיווחה מהשטח שהשפית של "ביסקוטי", רוסלנה יונה, הכינה לקראת החג עוגות גבינה אפויות בשלל וריאציות (ענבים, מנגו טרי, קפוצ'ינו במעטפת גנאש קפה ופקאן סיני, שוקולד לבן ועוד) וגם קולקציית עוגות גבינה ללא אפיה (גבינה-פירורים ביתית בציפוי פירורים, גבינה קרה עם קונפיטורת תות, גבינה קרה ללא סוכר) ולצידם קולקציה של בלינצ'סים, קישים, לזניות ושטרודלים.

בין אם אתם מכורים למתוק ובין אם אתם חסידי המלוח דווקא, עשו לעצמכם טובה והמציאו לעצמכם איזה סידור דחוף בקניון איילון או ביקור במתחם המאובטח של מדונה – הכל כדי להגיע לאזור התעשייה של בני ברק ולהצטייד בכמה קופסאות, לפני שקוראים זריזים יותר יגמרו לכם את כל הגבינה-ענבים. אנחנו הזמנו את כל המשפחה (כולל הגרוש של גיסתנו) לארוחת-חג, רק כדי שיהיה לנו תירוץ לדייט נוסף עם העוגה ההיא. שלא תגידו שלא אמרנו.

עוגות גבינה של "ביסקוטי" – אפויות או קרות: 53 ש"ח לפס; 85 ש"ח לעוגה בקוטר 20 ס"מ; 138 ש"ח לעוגה בקוטר 26 ס"מ.
להשיג בקונדיטוריה או בהזמנה טלפונית לכל חלקי הארץ – "ביסקוטי", רח' הירקון 67, בני ברק, טל' 03-5704015/8

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה