28 באוגוסט, 2014

תיקון עולם

כל המכפלות, הטלאים וההצרות (שרק יהיו לנו יותר) של בגדים שכבר כמעט ויתרתם עליהם הולכים מהיום אל טלי התופרת החמודה ומקבלים הזדמנות שניה

אז ככה: יש לנו חולצה עם קרע בבית שחי שכל בוקר אנחנו מודדים תוך תזכורת פנימית לא להרים היום את היד בשום אופן. ויש את המכנסיים שקנינו שתי מידות יותר מתוך כוונה להצר (או לזלול סביחים עד שיתאימו לנו, המוקדם מביניהם). ויש את השמלה של הילדה שנתקע הריץ'-רץ' בגב ועוד שניה כבר לא תעלה לה על הזרת.

ואת כל הערמה הזאת אנחנו כבר חודשים מחפשים על מי להפיל. במקום להתחנן לחברה עם מכונת תפירה, פשוט הצענו חברות לטלי דוידי, או "טלי התופרת החמודה", כפי שהיא שמורה אצלנו מעכשיו בנייד לעולמים. בתור מי שגדלה בבית עם סבתא שתפרה כל דבר ושיחקה מגיל קטן עם אצבעוני ומכונות זינגר, טלי מרגישה שנולדה לתוך תחום החייטות. אחרי שלמדה, עבדה וניהלה שנים מתפרות של אחרים, החליטה לפני שנתיים וחצי לפתוח מקום קטן משלה והקימה ממלכת חוטים מסודרת ויפה באבן גבירול בתל אביב. שם היא מקבלת את כל סוגי התיקונים הקטנים שאין לכם את הזמן או היד הטובה לעשות: מכפלות, הצרות, טלאים (או פאטצ'ים) לחורים מבאסים באמצע הבגד, חידוש והחלפת רוכסנים מרגיזים וכו'. כל תיקון נעשה כאן במיומנות, מקצועיות ודיוק נקי, ויחכה לכם למחרת, גג מחרתיים, חדש ומגוהץ אצל טלי המקסימה. ליד הקופה תמצאו גם דברים שתמיד צריך אקסטרה בבית (גופיות ספגטי מעולות, כובעים וצעיפים – תלוי בעונה).

אנחנו הגענו עם מכנסי ברמודה שאמורים להיגמר מעל הברך אבל מגיעים לנו כמעט לקרסוליים. עד שנחליף רגליים עם בר פאלי, הענקנו אותם לטיפולה המסור של טלי וקיבלנו אותם כמו שהמעצב התכוון שנלבש. התארגנו בבית על שקית עם כל השמאטעס שכבר כמעט ויתרתם עליהם, קבלו אותם בחזרה מטלי מתוקתקים ומותאמים בול, ותרגישו כמו אחרי סיבוב שופינג. טלי, עשית לנו תיקון.

תיקוני בגדים – מכפלת – 25 ש"ח, הצרות – 25-40 ש"ח, החלפת רוכסנים – 40 ש"ח
המתפרה של טלי, אבן גבירול 38 , תל אביב (סמוך לרחוב השופטים), טל': 077.4324552, 052.8958640

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה