04 בנובמבר, 2010

נושאים את זה באצילות נפש

תיק בגודל ובגזרה מושלמים של "כיסים" הוא כל מה שאנחנו צריכים כדי להפסיק לחפש את הנייד הארור שלנו

יש לנו קיק קטן שאנחנו חייבים לחשוף: מדי פעם אנחנו אוהבים לחזור אחורה, לבדוק הודעות סמס מביכות שכתבנו פעם ושכחנו למחוק, להסתכל בתמונות מהתיכון (כדי להיזכר איך התלבשנו מכוער גם אז), למצוא בושם ישן שחשבנו שלעולם לא נחליף – ולהרגיש בבת אחת הרבה יותר מחוברים לעצמנו. פתאום אנחנו מבינים איך הגענו לנקודה (הלא מרשימה) שאנחנו נמצאים בה עכשיו. מעין פסיכולוגיה עצמית בשנקל, אם תרצו.

שזה בדיוק מה שעשו השנה במותג התיקים הוותיק והמשובח "כיסים", לרגל עשור להיווסדו. הקולקציה החדשה שהעמידו לכבוד עונת החורף עוצבה כולה בסימן חזרה למקורות המותג ולאג'נדה הכי בסיסית של כל תיק: לאפשר לנו להכיל, לעטוף ולשאת את כל הפתקים, הגומיות, הרשימות ופירורי התפוצ'יפס שלנו ממקום למקום.

המותג שנולד ב-1999 על ידי יעל רוזן, עבר איתנו אישית לא מעט שלבי התבגרות ועזר לנו לא רק לסחוב קלסרים במהלך התואר (באחד הילקוטים היפים שנוצרו כאן), מטבעות קטנים ומנג'סים (בארנק המפורסם עם הגומייה מסביב), אלא בעיקר ליווה אותנו בשנים האחרונות יום-יום עם אחד התיקים המפורסמים של כיסים – המכונה "קוביה" (שנתפס גם על כתפה של קארי בראדשו באחד מפרקי "סקס והעיר". ריספקט). 

לכן לא הופתענו לגלות כי גם העונה הדגם שנקשרנו אליו מיידית עוצב כווריאציה על אותה "קוביה" מנצחת. התיק החדש שנקרא "טוטאל" שומר על הקו הנקי והאלגנטי של "כיסים", עוצב בגודל מלבני ונוח ביותר עם סגירת רוכסן, מציע חלוקה חכמה לתאים פנימיים פלוס תא מרכזי גדול, עשוי מעור רך וקליל, מתאים לכל שעה ביום, ובגדול – לא תאלצו יותר לחפור בתיק ולהיתקל שוב ושוב במפתחות במקום בנייד. טוטאל בינגו.

תיק מדגם "טוטאל" – 1,390 ש"ח (קיים בשני גדלים ובצבעים – שחור קלאסי, חום שוקולד, חלודה, ואפור עמוק)
להשיג בחנויות "כיסים" (החשמל 8, מתחם גן החשמל, תל אביב; אוסישקין 38, רמת השרון)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה