29 ביוני, 2011

תיק רפואי

תיקי הקנווס והתכשיטים המרשימים שיוצרת אילן אורבך - הזכירו לנו איך נולדות אובססיות

הנה סיפור שמותר לספר רק עכשיו, אחרי שבע שנות התיישנות מביכות. היינו פעם בטיפול אצל פסיכולוגית (היום נהוג לומר 'מטפלת', אבל אז עוד קראו לה 'הפסיכולוגית') שסבלה משריטה ייחודית במינה. היא נהגה להיטפל לכל הרגל אופנתי שלנו, לנתח אותו ולעשות ממנו צימעס, שלא לומר – לקרוע אותנו לגזרים ולהסביר לנו למה הוא דופק לנו את החיים.

כשבאנו אליה בעקבים, טענה בתוקף שהקליק-קלאק על הפרקט שלה הוא הניסיון הנואש שלנו להטביע חותם בעולם, ושאנחנו עושים המון רעש כי אנחנו חוששים שאין די בפנימיות שלנו כדי למגנט אלינו תשומת לב. לא להאמין שבלענו את זה אז, ועוד שילמנו (והרבה). כשבאנו עם כתפיית חזייה מבצבצת, אבחנה שהמיניות שלנו נוטה לאקסהיביציוניזם, וכשבאנו אליה עם תיק גדול, כמו שאנחנו אוהבים, אמרה שאנחנו לא יודעים להיפרד, ושהסיבה שאנחנו סוחבים את כל הבית על הגב היא שאנחנו, איך פרויד היה אומר, סוחבים את כל הבית על הגב. בסופו של דבר החלטנו להראות לה שאנחנו דווקא יודעים להיפרד לא רע בכלל, וחתכנו.

גלים של נוסטלגיה שטפו אותנו השבוע כשנתקלנו בתיקי הקנווס הענקיים של מעצבת התכשיטים אילן אורבך – אמנית שמשלבת השפעות פולקלוריסטיות ואורבניות מטוקיו, ניו יורק, הודו והמזרח הרחוק. תחת המותג שלה "ILAN", היא יוצרת תכשיטים מינימליסטיים מודולריים, שאפשר לשחק איתם במגוון אופציות (כמו שרשרת ארוכה שיכולה לשמש גם כחגורה, ראו בתמונות למטה) לצד תיקים מרשימים ועתירי נוכחות. אנחנו נפלנו, אבל ממש, מסדרת תיקי הקנווס הממוחזר החדשה שעיצבה (בתמונה למעלה), המגיעים בכמה גדלים ומשלבים עור עם קנווס וביטנה מעניינת. מיד דחסנו את כל הבית לגדול מביניהם וטסנו למטפלת הנוכחית שלנו, שלא נטפלת לפאשיוניסטות. כשהביטה ברכש הקנווס החדש שלנו ושאלה בקנאה "יה, מאיפה?" פרצנו בבכי של הקלה. לפעמים אנחנו כאלה טישו.

 

תכשיטים בעיצוב אילן אורבך – 80-600 ש"ח; תיקי קנווס – הגדול (בתמונה, 47 ס"מ * 38 ס"מ): 500 ש"ח; הקטן (30 ס"מ * 23 ס"מ): 350 ש"ח
להשיג ב-NOOK (כיכר מלכי ישראל 5 ,ת"א), שרה בראון (דיזנגוף 162, ת"א), עידו רקנטי (מתחם התחנה), Quel Que Chose (הברזל 6, רמת החי"ל). טל' לבירורים: 050-7875309


שרשרת משולבת בד וחרוזים שזורים בעיצוב אילן אורבך

 

שרשראות חרוזים ורסטיליות. ilan

 

שרשרת אובר-סייז מרשימה. ilan

 

 

[PSGallery=6pc89lft74]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה