20 באוקטובר, 2010

תיק תיקוּן

תיק אחד ממזרי שמעוצב ממש כאן הצליח לבלבל אותנו ולהתחזות לתייר

לכל יום מוקצבת לנו מכסת פדיחות שאסור לנו לעבור. אתמול לצערנו נכנסנו לחריגה קטנה. זה קרה כשהלכנו לבחור מתנת יומולדת לחברה טובה טובה טובה (איך זה שתמיד יום ההולדת שלה נופל לנו על המינוס, גוד דאמט?!) ולא יכולנו להוריד את העיניים (והידיים) מתיק מזוודה בצבע חרדל מסנוור (בתמונה). שכחנו מהחברה הטובה טובה טובה, חיבקנו אותו חזק, הסנפנו את העור וזרקנו למוכרת – "לא ידענו שהתחלתם לייבא מחו"ל! איזה מדהים התיק הזה!". המוכרת לא התבלבלה ותיקנה אותנו מיד – "חמודה, זה הכי מכאן". עם זנב בין הרגליים ולחיים סמוקות טסנו הביתה לברר מי בדיוק עומד מאחורי יצירת המופת המופלאה הזו ואיך לא התחברנו איתו קודם. כך למדנו להכיר את טלי חולדאי ואמיר לוין, האבא והאמא הגאים (ובצדק) של מותג "KOTO" – על שם המילה הראשונה שאמר בנה של טלי והתאימה בול.

אמיר שמגיע מתחום הפרסום וטלי שהתמחתה בעיצוב במילאנו (ARS Sutoria of Milan), הכירו במהלך לימודיהם במכון הטכנולוגי בחולון, והחליטו כבר אז להתחיל לשתף פעולה ולהקים מותג תיקים משלהם. לאט ובשקט, תוך שהם משגיחים מקרוב על תהליכי העבודה, הייצור והמיתוג המקסים, החלו ב-2008 לשווק לחנויות מובחרות תיקים משובחים ביותר, מעורות ואבזמים מדהימים שמצאו באיטליה – אך מעוצבים ומיוצרים לגמרי בישראל – להפתעתם של מרבית מלקוחותיהם.

הקולקציה השניה שלהם שיצאה לכבוד חורף 2010-2011, עוצבה בקו נקי ביותר, שלא נוהה אחר טרנדים, אלא מציג מראה על-זמני ומתוחכם למדי. באתר האינטרנט האלגנטי של המותג – תוכלו ללחוץ על כל דגם, לראות אותו בכל מגוון הצבעים הקיימים ולמצוא בקלות את הגודל והחלוקה המתאימים לכם בדיוק. כך למשל עוצב תיק המזוודה המעלף ההוא בגודל בינוני וסקסי למדי, שלא נועד להכיל חצי בוידעם – אלא מאכלס במדוייק מחשב אישי, ארנק, נייד, מפתחות וסנדביץ' טונה (או חביתה). מושלמיניו.


תיקים של "קוטו" – החל מ-670 ש"ח (לתיק ערב קלאץ') ועד 1,200 ש"ח (לתיקי שק גדולים)
להשיג ברשת "רינה צין", מנדינקה, בוטיק "סופיה" (ירושלים), PAL (תל אביב), "Couple Of" (תל אביב) וסטודיו דגני (קדימה); או ישירות מסטודיו "KOTO" בפלמחים, טל': 03-9432648, 050-8453238 (טלי), www.kotodesign.com (
לדף הפייסבוק – לחצו כאן)

[PSGallery=2fudv56b3b]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה