16 במרץ, 2014

תכנית אמנותית

תערוכה של מוטי גלדמן, ההצגה "אוי אליאס, אליאס!", ופסקול סרטם האחרון של האחים כהן "בתוך לואין דייויס"

אם נמאס לכם לבהות במאסטר-שף (או דומה) תוך כדי זלילת שקשוקה שניסיתם להתקין בפרסומות – הנה אנחנו מציעים לכם 3 חוויות אמנותיות מרגשות ושוות. תערוכה, הצגה וסרט. צאו וראו.

1#

התערוכה – "שפלת החוף"
האמן – מרדכי גלדמן
על התערוכה – "בתערוכה הזאת נכללו תצלומים משלושה אתרים: צוק גן העצמאות הנשקף לחוף הילטון והחוף עצמו, 'שמורת הטבע געש' ומעין שמורה במבוא 'חבצלת השרון'. את הצוק של גן העצמאות צילמתי, בלי תכנית אמנותית מגובשת, מתוך התפעלות מיפי נופיו. הצוק הוא ציר המחבר בין האדמה, השמיים והים ומעורר בנפש דימויים ארכיטיפיים כמו 'ציר העולם' (Axis Mundi). שמורת געש מצויה גם היא על צוק הנשקף אל הים אך המשותף לנופיה ולנופי חבצלת השרון, שגם מהם נראה הים במרחק לא גדול, הוא צמחיה  עזה של צמח השרביטן השעיר, היוצר גבעות עבותות בגעש ומתנפל כמטפס חייתי, טפילי ורצחני על הברושים בחבצלת השרון. חלק מהצורות שיוצר השרביטן בסימביוזה שלו עם הברושים נראות אנושיות מאוד. הצמחיות השעירות הללו מראות את עוצמת הטבע ששורר בו מאבק שרידה לא נפסק  בין כוחות הטורפים זה את זה, וגם את רפיפותו של הגבול בין הצומח, החייתי והאנושי. הגבול הזה הוא מעין הלא מודע של הטבע בו שוררת אחדות מוזרה ואל-ביתית בין כל הברואים" מרדכי גלדמן.
מילה שלנו – הדימויים הכל כך מוכרים של שפלת החוף, מגרש המשחקים שלנו, נוף ילדותנו, עוררו בנו געגוע ואהבה מחודשת לקוצים, לצבעים, ללחות ולמלח. תצלומים חזקים ומרגשים. חד וחלק.
פרטים נוספיםבית האמנים ע"ש יוסף זריצקי, אלחריזי 9, תל אביב. נעילה: 22.3.14

2#


מצחיק, אז צוחקים. כרזת ההצגה " אוי, אליאס, אליאס"


 

ההצגה – אוי אליאס, אליאס!
הבמאים והשחקנים – דרור קרן, ליליאן ברטו ומוני מושונוב
דבר הקומוניקט – לכבוד שבעים שנה להולדתו של חנוך לוין  התאחדו  שלושה שחקנים אשר הכירו ועבדו עם חנוך עצמו (אחת גם הייתה נשואה לו) הם ערכו וביימו מופע מצחיק ומגוון, מהמיטב שחנוך לוין כתב בכל שנות יצירתו, כולל מערכונים הזוכים לביצוע בכורה על הבמה.
מילה שלנו – חנוך לוין. אלה שתי המילים שלנו. ואין לנו מה להוסיף. בעצם יש לנו – בכינו מצחוק, דמענו מהתרגשות, ובעיקר – לא רצינו שיגמר. לכו כבר.
ההצגות הבאות – צוותא (אבל גבירול 30, תל אביב) –  26.3, ב- 21:00 וב- 19:00. 2.5, ב-13:00
זאפה הרצליה – 2.5 ב- 22:30
פרטים נוספיםעמוד הפייסבוק של ההצגה

3#


אוסקר אייזיק המשגע. מתוך הסרט "בתוך לואין דייויס"


 

הפסקול – של הסרט "בתוך לואין דייויס" / האחים כהן
מילה שלנו – אם ראיתם את הסרט אז אתם בטח מבינים. אם לא ראיתם הסרט אז אתם מוזמנים להיכנס לאווירה אם כמה שירים מעולים שמלווים אותנו מול המסך בעבודה…
כמה שירים – למשל FIVE HUNDRED MILES שמבצעים ג'סטין טימברלייק וקרי מליגן. או הקטע המתוק עם אדם דרייבר ההורס מבנות, או השיר הענוג HANG ME, OH HANG ME.
איך משיגים – תורידו לכם במחיר סמלי מהרשת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה