26 בדצמבר, 2010

תמונות קצרות

עדי הלמן גזיאל, צלמת משפחות, תוציא מהחבורה שלכם את הטוב שבטוב

את עדי הלמן גזיאל הכרנו עוד כשהיתה עדי הלמן. זה היה בהקרנת הסרט 'יהונתן' בו היא תיעדה ילד קטן שהשתוקק להתחפש דווקא לבת הים הקטנה, ואת החיים של המשפחה סביב הברווזון החמוד והמיוחד שגדל להם בבית. הסרט המקסים הזה שלא יוצא לנו מהראש, זכה בפרסים ראשונים בתחרויות שונות. מנימוקי חבר השופטים: "האופן האינטימי בו מציבה הבמאית את המצלמה מאפשר לנו להיכנס לעולמו של יהונתן, וכמוהו אנחנו מייחלים שהפנטסיה לא תתפוגג". מאז המשיכה עדי לתעד אנשים אבל הפעם בתור צלמת משפחה, ילדים והריון ותחת השם – present.

תראו, יש משהו לא טבעי בצילומים שכאלה, לפעמים אפילו מביך ויש שיאמרו – לא קוּלי בעליל. אנחנו מודעים לבעיה הזאת. אבל ברגע שמתנערים מכל זה ומצליחים לעבור את משוכת המבוכה – זוכים במזכרת נדירה ומדהימה. עדי היא ללא הספק הבנאדם הנכון בעניין הזה. היא משתלבת בנעימות, מקצועית ורגישה, ובעיקר – בעלת עין נהדרת. וכך מונצחים הרגעים המקסימים שנוטים להישכח: הציפייה לתינוק שהולך לטרוף את כל הקלפים, חגיגות יום הולדת, ובכלל, את השגרה בבית שבו הילדים גדלים, כדי שיזכרו תמיד איך היה לגור בו.
אז נכון, כבר צילמתם אלפי תמונות בטלפון ואפילו השקעתם והוצאתם כמה פעמים את המצלמה מהמגירה, אבל איך לומר – התמונות האלה לא שוות הרבה יותר מאלף מילים, ומשום מה – אתם אף פעם לא מופיעים בהן. הכישרון של עדי, כפי שהעידו השופטים המלומדים, הוא להיכנס לבית שלכם, לקלוט את האווירה ולספר את הסיפור של המשפחה שלכם דרך העדשה. אתם רק צריכים להיות, היא תעשה את כל השאר.

בסוף החוויה הזאת עדי תגיש לכם CD שמכיל את כל התמונות המהממות שצולמו, אחרי עיבוד מקצועי ובאיכות הדפסה גבוהה, ובנוסף, עשר הדפסות לבחירתכם וגם אלבום אישי, הלוק בוק, שהוא ספר צילומים מעוצב ומרגש באמת. לא תאמינו כמה שהחיים שלכם פוטוגניים.


צילום משפחה ילדים והריון – החל מ-2,000 ש"ח
עדי הלמן  גזיאל – present, טל': 052-2738450, www.presentimage.co.il
לסרטון על עבודתה של עדי – לחצו כאן, לאפליקציית חינם באייפון בה עדי נותנת טיפים לצילום ילדים – לחצו כאן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה