29 באפריל, 2008

תמחזרו את זה

התכשיטים של Oolala עשויים מכפתורי וינטג' ופריטים שעושים הרבה כבוד למגירה השווה של סבתא

כל חומר אורגני בטבע, חי או צומח, מתפרק בסופו של דבר למרכיביו הבסיסים ובכך מעשיר ומדשן את האדמה כדי שיהיה לה כוח וחשק לגדל עצים, ירקות ופרחים. הקסם הזה שנקרא מיחזור מפיל אותנו כל פעם מחדש, ולכן כשאנחנו נתקלים בו אנחנו מיד רצים לספר עליו. שכולם ייהנו. טובי לב.

תחום האופנה, למשל, הוא כר פורה למיחזור. שהרי ידוע שהלהיט של היום הוא הפאדיחה של מחר, ושאם נתאפק עוד רגע ונעשה שינוי קטנטן בפפיון של לפני שנתיים סיכוי טוב שהוא יהפוך להיות השוס של מחרתיים. הבנתם? לא נורא. קחו לדוגמא את מירי גינצברג-אלוני שלוקחת כל מיני כפתורים ישנים, רצועות עור ויריעות טריקו ועושה איתם קסם. היא מחברת ומרכיבה קומבינציות מפתיעות ויוצרת מחדש תכשיטים מקסימים ויחידים במינם. מירי, אדריכלית שעשתה הסבה לעיצוב תכשיטים בשנה האחרונה, פועלת תחת הלייבל Oolala, עושה רונדלים בכל העולם כדי ללקט את חומרי הגלם המיוחדים שלה, חלקם וינטג' כבדים כמו כפתורים מתחילת המאה שעברה. בעולם כבר מכירים אותה, אבל בארץ היא בינתיים ידועה רק לסטייליסטים של הפקות מצולמות. אפשר להגיע לסטודיו הקטנטן שלה בדרום העיר בתיאום מראש כדי לראות מיחזור מלא הדר מה הוא (למעט סוגרים וחוטי השחלה).

במילים אחרות, אל תהססו להפוך את מגבת המטבח שמצאתם במגירה של סבתא לחצאית מיני משגעת. זה הכיוון.

תכשיטים ממוחזרים מחומרי וינטג' – 69-1,250 ש"ח לפריט
"או-לה-לה", שביל המפעל 3 (בניין 5, קומת קרקע) תל אביב, יש להגיע בתאום מראש. טל': 052-3779271 או 03-7362828, ומתחם התחנה, מבנה 15, תל אביב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה