02 במרץ, 2008

תמיכה גלויה

מאחורי כל גלויה ביריד "צבע טרי" מסתתר אמן צעיר או מפורסם (פלוס ההזדמנות שלכם להפוך לפטרונים)

פעם, כשנרביץ את האקזיט של החיים שלנו ונהיה עשירים ברמות שקשה לדמיין, נזכור מאיפה באנו, זה ברור, ובשעות הפנאי הרבות שלנו נשמש פטרונים של אמנים צעירים ודלפונים. בינתיים, כל עוד האקזיט היחיד שאנחנו מכירים מקרוב הוא היציאה מאיילון דרום, אנחנו משתעשעים בפנטזיות. אבל הנה נחתה לפתחנו – ומכאן שגם לפתחכם – הזדמנות מצוינת להתעשר ולהעשיר את עולמנו התרבותי ואת תזרים המזומנים שלנו בעת ובעונה אחת.

קוראים לו "הפרויקט הלבן", והוא יתקיים במהלך יריד "צבע טרי" לאמנות ישראלית צעירה שיתקיים בסוף השבוע הקרוב. במסגרת הפרויקט נתבקשו אמנים מתחילים, לצד אמנים בעלי שם, לאייר כ-1,200 גלויות לבנות. הגלויות יוצעו למכירה תמורת 180 ש"ח לאחת, כשהקונה אינו יודע את זהות האמן עד לאחר הרכישה. כשהגלויה תהיה בידו, יוכל הקונה להפוך אותה ולהיווכח מי חתום עליה: האם אמן מפורסם, שיעלה את שוויה הרבה מעל למחיר בו נקנתה, או שמא אמן מתחיל שעבודותיו יהיו שוות פעם, אולי, הרבה מאד כסף. בכל מקרה יזכה הרוכש ביצירה שמוצאת חן בעיניו, ואילו ההכנסות ממכירת הגלויות כולן ייתרמו למלגות עבור תלמידים ממשפחות מעוטות יכולת במסגרת תוכנית המצטיינים  "נוער שוחר אמנות" של מרכז מאירהוף לחינוך לאמנות במוזיאון תל אביב.

בינתיים אנחנו מתלבטים בין כמה גלויות מקסימות שמאד עשו לנו את זה, ועל אף שאנחנו מאד בעד אמנות צעירה אנחנו מקווים בסתר לבנו שגם יאיר גרבוז משתתף בפרויקט. יש עליכם במקרה שטר פנוי של מאתיים?

הגלויות המוצעות למכירה ב-180 ש"ח במסגרת הפרויקט הלבן מוצגות בכתובת –
www.freshpaint.co.il/postcards

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה