29 באפריל, 2010

תנאים של חיבה

לא הרבה יודעים, אבל החברה הכי טובה והכי תומכת של האם שלא מזמן ילדה - היא לא אחרת מאשר - כרית ההנקה. תנסו את הכרית של מאמאסיטה ותראו שזאת תחילתה של ידידות מופלאה

בשנים האחרונות, נדמה שכל מי שיש לה תינוק בן שבועיים, מיד אצה-רצה לכתוב סדרת ספרי הורות. באותו האופן, כל מי שהניקה לפחות יומיים, מיד יוצאת עם ליין מעוצב של כריות הנקה. וזה מעט מקומם, כי כדי לייצר כריות הנקה (ולכתוב ספרי הורות) צריך קצת יותר מזה. למשל, הרבה נסיון. למשל, הבנה שאין רק דרך אחת נכונה. ולכן אנחנו מרשים לעצמנו להיות בררנים ולבדוק טוב טוב מה אנחנו קונים, ובעיקר מִמי. תנסו את זה פעם, זה ממש כדאי.

 

בכריות ההנקה של "מאמאסיטה", שמייצרות עידית ומינדה, יש את כל מה שהיינו מצפים מכרית הנקה, ועוד יותר: הן מעוצבות אורטופדית, תומכות ומחבקות, עמידות, קלות ובעלות כיסוי מתכבס, מתאימות גם להנקות ארוכות או למניקות אחרי ניתוח קיסרי, מאפשרות הנקה בעמידה ויש אפילו כרית גדולה במיוחד, להנקת תאומים דו צדדית ובו זמנית. אגב, גם הורים שמאכילים מבקבוק יהנו מאד מהכריות של "מאמאסיטה", שהופכות את רגעי ההאכלה לשעה נינוחה של קרבה, חיבה וחום (בלי גב או צוואר תפוסים של אבא/אמא). באתר של "מאמאסיטה" מצאנו גם מוצרים ייחודיים לפגים, נישה חשובה שלא זוכה בדרך כלל להתייחסות, ולכן, אם אתם מכירים תינוק/ת ששוהה ברגעים אלה בפגייה, כדאי שתשקלו רכישה של "חולצת קנגורו" (לצורך החיבוק הצמוד, הנחוץ לו כל כך) או כרית מיוחדת לאינקובטור. ההורים שלו יגידו לכם תודה.

 

כרית הנקה "מאמאסיטה" ליחיד: 299 ש"ח. לתאומים: 349 ש"ח
להשיג באתר:
www.mama-sita.com או בטל' 04-6379426

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה