23 באפריל, 2014

התנועה זורמת

תנו לילדים שלכם את ההזדמנות לרקוד ולשמוח בחברת ילדים אחרים ותרשמו אותם לסדנת התנועה "בוגי ווגי" בהנחיית שלוש הקוסמות - רננה רז, טל בורשטיין ועילאיה שליט

יש לנו ילדה בת שש וקצת. במשך שנתיים היא הלכה לחוג בלט. נהנתה. אין ספק. אבל לצד ההנאה שלה מהפּלייה והרלֶווה – היא הכי אוהבת לרקוד בבית. היא שמה לה תקליט ורוקדת בכיף שלה בהתאם למצב הרוח והמוזיקה.

ומה אנחנו רוצים להגיד? פשוט מאד – שזה טוב וחשוב ללמוד להחזיק את הגוף, לעבוד עם ספירות, ללמוד לרקוד בתיאום עם רקדנים אחרים וכאלה. אבל חשוב לא פחות למצוא מרחב נעים ומזמין, לתנועה חופשית ואישית, אך מודרכת, מחוץ לגבולות הסלון ובחברה טובה.

ובדיוק כאן נכנסת סדנת התנועה "בוגי ווגי" לילדים. את הסדנא מובילות טל בורשטיין – בוגרת מסלול תיאטרון-מחול בסמינר הקיבוצים ובעלת תואר ראשון בחינוך, רננה רז – הרקדנית והשחקנית שכולכם מכירים (רימייק-יומייק ועוד ועוד), ועילאיה שליט – רקדנית ובעלת תואר בפסיכולוגיה.

הסדנא נולדה מתוך רצון "ליצור מרחב בו הילד יכול לשכלל את התנועה הטבעית שלו, ומתוך אמונה שבתנועה טמונה הנאה גדולה ודרכה הביטחון בעולם מתחזק" הן כותבות. באמצעות משחקים ועבודה עם אביזרים ומוזיקה מפתחים הילדים את הקואורדינציה שלהם, את הגמישות, הדמיון והכח. וכמובן, מעל הכל, הסדנא המופלאה הזאת מספקת את התנאים האידיאלים בהם ילדים יכולים לחזק את האינדיווידואליות שלהם – דווקא כשהם ליד אינדיווידואלים אחרים (באמבטיה זה פחות חוכמה…).

לסדנא שני מחזורים, האחד מיועד לילדים בני 2-4 והשני לילדים בני 4-6, וכל מפגש בן 45 דק' (סך הכל 8 מפגשים). הסדנא שתיפתח בימים הקרובים היא הסדנא החמישית אחרי ארבע סדנאות מוצלחות במיוחד. וכמו כל דבר טוב – גם כאן מספר המקומות מוגבל ואתם לא רוצים להישאר בחוץ. אתם לא.

לפרטים נוספים והרשמה במרכזים השונים – "אתר בוגי ווגי", או עמוד הפייסבוק. או בטל': 0507477957 (טל), 054.4500424 (עילאיה), [email protected] [email protected]

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה