18 בנובמבר, 2014

תסתכלו עליהם ותראו אותנו

הסדרה החדשה "משפחה טובה" מוכיחה לנו שוב איזה עסק מסובך, רגיש, מחמם לב ומצחיק זה משפחתולוגיה. הזדהינו כבר מהטריילר

כבר שנים שאנחנו משחקים עם המחשבה לכתוב סדרה על המשפחה המג'וננת שלנו. אין אצלנו ארוחת שישי בלי שמישהו יצעק: "אמא, איך לא לקחו אותך למחוברים, איך?". אבל הנה, מישהו כבר הקדים אותנו ויצר סדרה שמהפרק הראשון נדמה שמשקפת בול את הלך העניינים, מספר הנפשות וכמות השריטות המשפחתית שלנו. תודה, חסכתם לנו סינופסיס.

"משפחה טובה", הסדרה החדשה של איתן פוקס (גילוי נאות: חבר טוב, ותיק ואהוב שלנו) ואיתי סגל, שמשודרת בערוץ ה-1 בימי חמישי בערב, מיד אחרי אחוזת דאונטון (ארגנו לעצמכם מרתון צפיה דרמתי איכותי) מציגה את משפחת באומן – ארבעה ילדים וזוג הורים, כל אחד גיבור ראשי בפני עצמו, עם עלילה שמוסיפה עוד תסבוכת לתא המשפחתי המורכב. יש את האחות האמצעית שירלי (יערה פלציג, את מהממת), אמנית קומיקס צעירה ורצינית, שנשאבת לרומן עם המרצה שלה (רמי הויברגר). יש את איתמר הרקדן והסקס-אדיקט, שחי מחוץ לארון (אריאל וולף), יש את ערן (נדב נייטס החמוד), האח הגדול, סטארטאפיסט לחוץ לפני אקזיט וחתונה מבלבלת, והאח הקטן – יהלי, כוכב שהתגלה בתכנית כישרונות מוזיקלית ומאז מחפש משמעות גדולה יותר לריאליטי הפרטי של חייו. כבר בפרק הראשון, תלמדו להכיר את כל הארבעה תוך שהם עולים יחד מתל אביב (עם תזכורת לפלורנטין, סדרת הקאלט מהניינטיז של פוקס) לארוחה משפחתית בירושלים, רק כדי לגלות שהוריהם (ליאור אשכנזי וענת וקסמן) החליטו להיפרד במפתיע לאחר 30 שנות נישואין.

בין הרגעים האמיתיים והיפים (שגרמו לנו להזדהות מטרידה) – לקחנו את האמא הרוקחת ששוכחת בפעם המי יודע כמה שהבן שלה לא אוכל כרוב, או הדייט המזוויע שעוברת שירלי, או הבן שמרגיש שאביו לא מכיר אותו בכלל ולהפך, וכל רגעי ההתפשרות, האכזבה, וגם החום והתמיכה שרק משפחה יכולה להעניק.

תוסיפו לזה את הפסקול המקורי, השחקנים החתיכים (ביותר!) שמתחלפים על המסך, הופעת אורח של אסתר רדא, ואת התענוג הזה שבצפייה רצופה בלי פרסומות בכלל (ערוץ 1! תעשה לנו רייטינג!) והרי לכם ערב מענג ומרתק.   

הסדרה "משפחה טובה" (12 פרקים. כ-35 דקות כל פרק) –  חמישי ב-22:00, ערוץ ראשון  וב-HD ב-Yes וב-Hot. לצפייה ישירה בפרק הראשון לחצו כאן.

יוצרים: איתן פוקס ואיתי סגל, במאי: אלון זינגמן, שחקנים: ליאור אשכנזי, ענת וקסמן, יערה פלציג, רמי הויברגר, נדב נייטס, ידין גולדמן, אריאל וולף, ורד פלדמן, גל אמיתי, דליה שימקו, אסתר רדא ועוד. הפקה: אבוט המאירי. 12 פרקים. כ-35 דקות כל פרק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה