06 בינואר, 2011

לצחוק כל הדרך לחופה

העונה החדשה של "עונת החתונות" עלתה לאוויר והורידה אותנו על הרצפה, בוכים מצחוק

התחביב שלנו הוא לצחוק ואנחנו משקיעים בו המון זמן כבר המון שנים. אנחנו צוחקים כי אין ברירה אחרת אבל גם בגלל שזה מחזק את שרירי הבטן כמו שאף שיעור-עיצוב-חיטוב-מיצוק לא יכול. הכי כיף זה לצחוק בקול רם, לגעות מכל הלב, לתת לעיניים לדמוע, להתפתל, להדביק את כולם ולצאת קצת מפגרים.

גם לצחוק בלב זה בסדר.

אבל אתמול נשברו כל השיאים. זה קרה כשצפינו ברצף בפרקים הראשונים של הסדרה "עונת החתונות וצרות אחרות" שעלתה השבוע לאוויר (ב-"הוט קומדי סנטרל").  

בעונה הקודמת (שנקראה אז רק "עונת החתונות", ומשודרת כעת בגרסה מקוצרת בערבי שישי בערוץ 10), ליוו דנה מודן ורועי לוי בכל שבוע זוג אחר לקראת מעמד החופה המרגש והמסוייט – החל מבחירת חבקי המפיות ועד חליצת נעלי העקב על הרחבה (מיטל! אנחנו מתגעגעים!). בעונה הנוכחית ממשיכות המצלמות, וגם הערות הפופ-אפ המאויירות שהפכו לשפה של הפורמט עוד מימי "דאבל דייט" ("סיום סתמי למשפט ארוך בעוד 3, 2, 1") ללוות את הזוגות גם הרבה אחרי פתיחת הצ'קים. כך למשל תזכו לצפות ברגעים נבחרים מתוך ירח דבש בחו"ל, חופשת לידה ראשונה, נופשון באילת ועוד ריאליטי צ'קס מסוגים שונים.

הזמינו חברים למרתון בסופשבוע, אל תפספסו אף באבל והכינו תחתונים נקיים בצד. ובין צחוק לצחוק אתם מוזמנים להיזכר כמה לחוצים אתם הייתם כשהתעקשתם על בוקה כריזנטמות בצבע מיונז, שיפודי פרגית ברוטב סצו'אן ומפיות עם הדפס של אופניים (ברור, מי לא יודע שהכרתם בשיעור ספינינג).

הסדרה "עונת החתונות וצרות אחרות" – HOT קומדי סנטרל, ראשון-חמישי, 22:30; וגם ב-VOD או בצפייה ישירה מאתר התכנית (סיפורו של כל זוג נפרש על פני ארבעה פרקים בימים א'-ד', וביום ה' משודר פרק לקט מסכם)

עורכות ויוצרות הסדרה: סיגל שביט וענבר כהן ארבל, במאים: גא"י מיכאל, אסף בילט, תסריט: שרון קנטור, דנה מודן, רועי לוי, ניסן שור, הפקה: מטר הפקות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה