09 במרץ, 2011

תעבירו את זה הלאה

מופע חי המורכב מפרשנויות שנונות לסרטוני "יוטיוב" לא הותיר לנו ברירה אלא לעשות לכם פורווד

יש לנו חברה, שאם לא היינו יודעים על הטייטל היוקרתי שלה בחברת רו"ח – היינו מהמרים שמישהו ביוטיוב מעסיק אותה במשרה מלאה. אין יום שאנחנו לא מקבלים ממנה לפחות 3 מיילים בעלי הנושא "חובה!!!!!!!!! לפתוח רמקולים!" או "לא ייאמן..חכו לסוף!!", ובכל אחד מהם כמובן סרטוני חתולים נתקעים במצלמה, חותנת נופלת לבריכה או שלטי חוצות מקוריים שכבר הורידו אותם מרחובות נורבגיה בשלהי 1992. וכששמענו על מופע בו אמנים ורקדנים מתכתבים, מגיבים או מעניקים פרשנות חיה משלהם על הבמה לקטעי YouTube – ידענו שיש לנו פרטנר מעולה לערב.

את הרעיון לפרויקט יזמה הכוריאוגרפית והרקדנית רננה רז, לאחר שהבינה כי במרחק הקלקה נמצא למעשה מאגר אינסופי של השראה לקטעי ריקוד והמחזה, והחלה לשלוף ולאתר בפינצטה את עשרת הקטעים מהם מורכב המופע. כך תוכלו לראות את חברי להקתה מגיבים בזה אחר זה לסרטונים השונים, כשלעיתים קטע היוטיוב הנבחר מקדים את הפרשנות המפתיעה שמיד תתרחש על הבמה; לעיתים מוקרן במקביל ובהתאמה מושלמת אליה; ולעיתים עוקב אחריה ומבהיר בבת אחת מה ראיתם זה עתה. יש רקדן המתחקה בלייב אחר תנועותיו של ילדון הרוקד היפהופ בחדרו (בתמונה למעלה); יש את רננה מבצעת גרסה נשית (והריונית) לקליפ "הרקדן האוטומטי"; יש סרטוני תגובות מבהילים שהקהל בעצמו לוקח חלק; או את נינה סימון מופיעה ללא סאונד על המסך, כשעל הבמה פסנתרנית משלימה בדיוק מדהים את הקולות והנגינה של נינה. והכל מוגש בהומור, במתח, בדמיון עז ובאופן שמאפשר להיחשף למחול בצורה קלילה לעיכול ונגישה במיוחד לדור ה-לייק.

כחלק מרוח השיתופיות, מקווה הלהקה לחדש אחת לכמה חודשים את המופע וליצור לו מהדורות חדשות עם קטעים שיציע הקהל בעצמו. כך, לכבוד "פסטיבל אישה" שיתקיים בשישי הקרוב (11.03) בחולון, תוצג למשל מהדורה המורכבת רק מקטעים בביצוע נשי או בעלי אוריינטציה נשית. אם יש לכם מתבגרים בבית, שאתם מתים להוציא אותם לערב אחד מבועת הויראליות שלהם, או סתם חבר שלא דרך בסוזן דלל מימיו – קחו אותם, ותראו איך מיד גם אתם מתים להעביר את זה הלאה. וזהו, סיימנו עם המלצות המחול שלנו לזמן הקרוב, מבטיחים.

המופע "YouMake, ReMake" של להקת רננה רז – המהדורה הנשית ב"פסטיבל אישה": 50 ש"ח לקוראי מרמלדה (במקום 80 ש"ח), בציון קוד ההנחה "12" בקופת תיאטרון חולון.
יום שישי, 11.03.11, 22:00, במה 2, "תיאטרון חולון", שד' קוגל 11, חולון, טל': 03-5023001.
למהדורות הבאות – יש להתעדכן באתר המופע – www.youmakeremake.com, לפרטים נוספים – [email protected]

 

>>> שימו לב: המהדורה המקורית YouMake ReMake #1 – תעלה ביום שלישי ורביעי (23-24.08.11), בשעה 21:00, בבית מיומנה ביפו, וקוראי מרמלדה נהנים מהנחה! הפרטים המלאים כאן.

 

הרקדנית האוטומטית. רננה רז, מתוך המופע YouMake ReMake (צילום: גדי דגון)

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה