06 בנובמבר, 2012

תעלומת ברמודה

מכנסונים קצרים מבדים חורפיים פיצחו את התעלומה הסתווית: מתי לובשים ברמודה? כך תתכוננו לימים מאתגרים אקלימית

רק בעונת מעבר אניגמטית כמו שלנו, עם מזגן פתוח על פול ווליום באמצע נובמבר, אפשר לתפוס במשרד אחד מישהו רועד בטישירט, לצד מישהי מזיעה בסוודר אנגורה. עד שתימצא איזו אפליקציה שתעזור לנו לשרוד יום סתווי אחד בלי לחזור הביתה עם עיגולי זיעה או תחילתה של שפעת מופלאה, אנחנו הולכים על פתרון ביניים: מכנסוני ברך חורפיים, או אם תרצו ברמודה. סוף סוף פיצחנו מתי אמורים ללבוש אותם.

כמה דוגמאות מופתיות מחכות לכם למשל בבוטיק SQ1, הילד הבועט של ברכה בר און, שתמיד מציל אותנו עם פריטי בייסיק סופר-נוחים, אבל עם קטע. הבשורה האחרונה מהאסקיו-רסקיו החמוד, התגלתה בדמות מכנסיים רחבים ומפנקים, באורך מדויק ומנחם, בצבעים כהים ועדכניים, ובמגוון חומרים שעושים לנו אירופה בלב: יש כאלו מבד כותנה ארוג בדוגמת פרסות יוקרתיות בצבע חום או שחור מבריק; יש גרסה מבד במגע קטיפתי בצבע בורדו-בארוקי (בתמונה למעלה) שמגיעים אפילו עם חגורת עור משולבת; ויש אפילו שניים מבד פרנץ' טרי (מעין טרנינג אוורירי ויפהפה), בגווני שחור-לבן או חום-בז' ארוגים ונעימים. כולם מגיעים כבר עם קיפול חמוד במכפלת (שתוכלו לפתוח מטה עד הברך או לגלגל עוד למעלה) וכיווץ מחמיא באזור החגורה.

עד שתעבור כאן איזו מיני-סנדי, הצטיידו בברמודון אחד לפחות, הוסיפו חולצה ארוכה דקה (או גרביונים ומגפיים בהמשך), וחכו בסבלנות. ווינטר איז קאמינג.

מכנסי ברמודה חורפיים – החל מ-290 ש"ח ועד 460 ש"ח (תלוי בבדים, מידות 0 עד 3).
להשיג ב- SQ1, כיכר מסריק 16 ת"א – טלפון: 03-5233184, להצצה בקולקציה המלאה ובאקססוריז שמעצבת מירב אוחיון למותג – היכנסו לאתר SQ1 (או לעמוד הפייסבוק).

סיבוב פרסה. מכנסוני הפרסה היפהפיים משמאל, הקטיפתיים מימין

 

 

 

 

רולינג אין דה דיפ. מכנסוני הפרסה מגולגלים מעלה

 

 

טרי מהמכונה. מכנסוני פרנץ' טרי של SQ1

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה