22 בנובמבר, 2010

תרבות אחרת

הערב יש לכם הזדמנות לתפוס את שלומי שבן מופיע בקונצרט מיוחד ולתרום על הדרך למלחמה בסרטן מח העצם

לא תמיד אנחנו מצליחים להפריד את העיקר מהתפל. לא תמיד בכלל. איכשהו, באופן מצער למדי, אנחנו מפספסים לעיתים דברים בדרך, רק בגלל שבדיוק ברגע החשוב הסתכלנו לכיוון השני. אבל הפעם, לא פספסנו. היינו מרוכזים, רשמנו ביומן, התרגשנו מעצם ההזמנה ומהסיפור שעומד מאחוריה. הנה זה לפניכם: ילדה מארגנת קונצרט התרמה גרנדיוזי למלחמה בסרטן מח העצם בו לקה אביה. אבל רגע, זה לא רק עצוב או מדאיג, זה גם אירוע תרבותי מבטיח לכל דבר.

הערב (שני, 22.11.10) יתקיים קונצרט התרמה מיוחד למען חקר סרטן מח העצם (סרטן המיאלומה הנפוצה), שאת כולו יזמה ומנהלת הצ'לנית שירה מני. שירה היא נגנית צ'לו מוכשרת בת 27, שהחלה את לימודי הנגינה שלה בגיל 7, ומאז הספיקה כבר לקבל תואר שני מה-New England Conservatory שבבוסטון, ארה"ב, ואף זכתה למלגות רצופות ולהכרה רבה. במהלך השנים חייתה בחו"ל והודרכה בין השאר על ידי יצחק פרלמן, הופיעה בעשרות קונצרטים ברחבי אירופה וארה"ב, השתתפה בפסטיבלי מוזיקה מהיוקרתיים בעולם, ניגנה יחד עם התזמורות החשובות בישראל ותחת שרביטם של מנצחים בינלאומיים כמו זובין מהטה, גוסטבו דודאמל, דניאל ברנבוים ועוד. אבל לפני כל זה, שירה היא גם בתו של מנשה מני, חולֶה סרטן המיאלומה.

לאחר שהמחלה התפרצה שוב אצל אביה, חזרה שירה ארצה והחליטה לעשות מעשה. לפני מספר חודשים החלה להפיק יחד עם מוזיקאים קלאסיים ומלחינים צעירים – קונצרט מיוחד בשיתוף האגודה למלחמה בסרטן, שיוקדש כולו להעלאת המודעות למחלה הממאירה, לגיוס תרומות ומימון שיטות טיפול חדשות, שיאפשרו לחולים בה לשלוט או לדכא אותה עד כמה שניתן ולנהל שגרת חיים רגילה.

אם תחליטו הערב להגיע למוזיאון תל אביב לאמנות, תיהנו לא רק ממוזיקה קלאסית קלה ויצירות פופולריות חיות, אלא גם מהופעת אורח של שלומי שבן, מביצועים חדשים לשירים של לאה גולדברג, מהקולות של אנסמבל Naked Voices, מיצירות שהלחין גילעד הוכמן, ועוד.  נראה לנו שהולך להיות מדהים מוזיקלית וחשוב מצפוּנית.

קונצרט התרמה "צלילים לחיים" למלחמה בסרטן מח העצם – 150 ש"ח לכרטיס (ייתרם במלואו למחקר המחלה. בעלי ישראכרט זכאים להנחה של 50 ש"ח תמורת 290 נקודות)
הערב, יום שני (22.11.10), 19:30 – קבלת פנים, 20:30 – תחילת המופע, מוזיאון תל אביב לאמנות (אולם רקאנטי), שאול המלך 27, תל אביב
רכישת כרטיסים בקופה בכניסה למוזיאון; או דרך האגודה למלחמה בסרטן, טל': 03-5721603. המופע באדיבות "קרסו טרייד אין" (שתרמו סכום נכבד למענק מחקר המחלה).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה