22 בינואר, 2008

תרבות באחריות

דיסקים מיד שנייה באחריות מלאה של האוזן השלישית הם הדרך שלנו למחזר (בלי להפריד פחיות ריקות מבקבוקי מרכך)

מיחזוּר, באופן כללי, הוא יופי של רעיון. אנחנו מאמינים גדולים בגלגולו של מעיל, ספר וכל חפץ שסיים את תפקידו אצל אדם אחד ויכול להמשיך ולשמח אדם אחר. בגדים מיד שנייה כבר מזמן קיבלו לגיטימציה אופנתית ובספרים המשומשים, כך טוענים, מופיעים בדיוק אותם הטקסטים כמו בחבריהם שזה עתה בקעו ממכבש הדפוס. אבל מוסיקה וסרטים? מיד שנייה? עד היום זו נשמעה לנו אופציה לשרוטים, אם אתם מבינים על מה אנחנו מדברים.

אבל לא עוד. כי בשיטוטינו בשבוע שעבר במרחבי אימפריית "האוזן השלישית" גילינו שמוסיקה וסרטים משומשים נמכרים שם עם מדבקה בולטת שמבטיחה "אחריות מלאה" על המוצר. ומכיוון ש"אחריות מלאה" היא צירוף מילים נדיר מאד במקומותינו, טרחנו ושאלנו במה מדובר. אנשי האוזן מסבירים שבמידה והדיסק, התקליט או סרט ה-DVD שנרכשו אצלם יימצאו פגומים (דבר שקורה, לדבריהם, לעיתים רחוקות ביותר) – יקבל הלקוח זיכוי על מלוא הסכום שאותו שילם. שמעתם נכון: זיכוי מלא. הייתכן שמתנגן כאן פסקול של סחר הוגן?

על הדרך הם מגלים גם, שמנויי HOT יכולים לצפות חינם בסרטי האוזן השלישית ב-VOD (בתרגום לעברית) תמורת 15 ש"ח בלבד למנוי חודשי. איפה ה'אבל'? אין 'אבל', אלא שבערוץ ניתן לבחור מבין 300 סרטים – אחוז אחד בלבד מכמות הסרטים הכוללת בספריית האוזן. מי שרוצה יותר מזה, יתכבד ויסור אל הסניף הקינג ג'ורג'אי, וייהנה מכל רגע. באחריות מלאה.

דיסקים מיד שנייה – 10-59 ש"ח (הרוב עולים 20-30 ש"ח), סרטי DVD מיד שנייה – 10-25 ש"ח
להשיג באוזן השלישית, קינג ג'ורג' 48, תל אביב, טל': 03-6215200, פתוח בין 10:00-23:30, בימי שישי עד 18:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה